Sunday, March 3, 2024
الرئيسيةEntertainmentلندن میں تعلیم حاصل کر رہی ٹوئنکل کھنہ کی جاسوسی کرنے پہنچے...

لندن میں تعلیم حاصل کر رہی ٹوئنکل کھنہ کی جاسوسی کرنے پہنچے اکشے کمار

کہا جاتا ہے کہ پڑھائی کی کوئی عمر نہیں ہوتی، آپ جب چاہیں شروع کر سکتے ہیں۔ بالی ووڈ اداکارہ ٹوئنکل کھنہ کچھ ایسی ہی مثال پیش کر رہی ہیں۔ فلمی دنیا سے دور ٹوئنکل کھنہ ان دنوں لندن میں ماسٹرز کی تعلیم حاصل کر رہی ہیں۔ اس دوران ان کے اداکار شوہر اکشے کمار بھی حال ہی میں ان کی جاسوسی کے لیے لندن پہنچے ۔ دراصل، ٹوئنکل کھنہ نے اپنے آفیشل انسٹاگرام پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے۔ یہ اداکارہ کے کالج کی ویڈیو ہے۔ اس ویڈیو کے ذریعے ٹوئنکل کھنہ نے بتایا ہے کہ اکشے کمار یونیورسٹی میں جاسوسی کر رہے ہیں۔

ویڈیو شیئر کرتے ہوئے ٹوئنکل کھنہ نے لکھا- ’کیسا لگتا ہے ماسٹرز کی تعلیم مکمل کرنے کے لیے ایک بڑے طالب علم کے طور پر پھر سے یونیورسٹی جانا ۔ مجھے لگتا ہے کہ میرے دماغ کو ہر روز واشنگ مشین میں پھینکا جاتا ہے اورپھر صاف ستھرے خیالات کے ساتھ گھومنا پھرنا خوشی کی بات ہے۔ایسی شامیں ہوتی ہیں جب میں اپنی اسائنمنٹس پر کام کر رہی ہوتی ہوں اور بچے اپنے کھانے کی میز پر کام کر رہے ہوتے ہیں ، جس میں کاغذ بکھرے ہوتے ہیں اور پنسلیںشیئر کرتے ہیں۔ اور جب میرے شوہر مجھے یونیورسٹی سے لینے آتے ہیں تو میں ایک چھوٹی بچی میں تبدیل ہو جاتی ہوں۔ لوکمنٹ کریں اگر آپ بھی تسلیم کرتے ہیں کہ ایسا کچھ بھی کرنے میں کبھی دیر نہیں ہوئی ہے۔

ٹوئنکل کی اس پوسٹ پر مداحوں کے ساتھ ساتھ سلیبز بھی شدید ردعمل کا اظہار کر رہے ہیں۔ اس کے ساتھ صارفین ٹوئنکل کی تعریف بھی کر رہے ہیں۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments