Saturday, March 2, 2024
الرئيسيةEntertainmentجیا بچن نے کنگنا رناوت کو نظر انداز کر دیا، ویڈیو وائرل

جیا بچن نے کنگنا رناوت کو نظر انداز کر دیا، ویڈیو وائرل

بالی ووڈ کی ‘کوئین’ کنگنا رناوت کل رات ممبئی میں سورج برجاتیا کی آنے والی فلم ‘اونچائی’ کی اسکریننگ میں تھیں۔ اس اسکریننگ میں بالی ووڈ کی کئی مشہور شخصیات نے حصہ لیا جس کی کئی ویڈیوز منظر عام پر آچکی ہیں۔ لیکن ان میں سے ایک ویڈیو ایسی ہے جس نے سب کی توجہ اپنی جانب کھینچ لی۔ اس ویڈیو میں انوپم کھیر اداکارہ جیا بچن کو میڈیا کے سامنے پوز دینے کے لیے اسٹیج پر خوش آمدید کہتے ہیں۔ ان کے پیچھے کنگنا رناوت کھڑی ہیں، جو جیا بچن کو مسلسل ہنستے ہوئے دیکھ رہی ہیں۔ لیکن جیا بچن باقی سب سے باتیں کرنے اور پوز دینے میں مصروف ہونے کا دکھاوا کر کے کنگنا کو مکمل طور پر نظر انداز کر دیتی ہیں ۔

دراصل، ویڈیو دیکھنے کے بعد ایسا لگتا ہے جیسے جیا بچن کنگنا کے قریب آئیں، وہ مسکرائیں اور ایسا لگ رہا تھا کہ کنگنا نے ہیلو جیا جی کہا۔ تاہم جیا نے کنگنا کو کوئی جواب نہیں دیا اور انوپم کھیر کے ساتھ تصویریں کلک کرنا شروع کر دیں۔ یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے اور صارفین اس پر شدید ردعمل کا اظہار کر رہے ہیں۔

غور طلب ہے کہ کچھ سال قبل جیا بچن نے اپنے ایک بیان میں کہا تھا کہ کچھ لوگوں کی وجہ سے آپ پوری انڈسٹری کی امیج کو خراب نہیں کر سکتے۔ یہ شرمناک ہے۔ آپ جس پلیٹ میں کھاتے ہیں اس میں سوراخ نہیں کر سکتے۔ جیا بچن کے اس بیان کے بعد کنگنا رناوت نے بھی انہیں سوشل میڈیا کے ذریعے منہ توڑ جواب دیا۔ اس کے ساتھ ہی اونچائی کی اسکریننگ کے دوران اس ویڈیو کے منظر عام پر آنے کے بعد وہ یاد ایک بار پھر لوگوں کے ذہنوں میں تازہ ہوگئی ہے۔

 

 

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments