Monday, February 26, 2024
الرئيسيةNationalکھڑگے اور ششی تھرور کانگریس صدر کے عہدے کے لیےلڑیں گے انتخاب

کھڑگے اور ششی تھرور کانگریس صدر کے عہدے کے لیےلڑیں گے انتخاب

نئی دہلی،30ستمبر

کانگریس صدر کے انتخاب کو لے کر ہنگامہ آرائی کے بعد اب ایک نئی تصویر سامنے آرہی ہے۔ اسپیکر کے عہدے کے لیے کاغذات نامزدگی خریدنے کے ایک دن بعد، سینئر لیڈر دگ وجے سنگھ نے کہا ہے کہ وہ اس عہدے کے لیے ملکارجن کھڑگے کے تجویزکرنے والے ہوں گے۔ اس کے ساتھ ہی راجستھان کے وزیر اعلی اشوک گہلوت نے بھی دگ وجے سنگھ کی حمایت کرتے ہوئے کانگریس صدر کے عہدے کے لیے کھڑگے کی نامزدگی میں تجویز کرنے والا بننے کا ارادہ ظاہر کیا ہے۔

دگ وجے سنگھ نے آج راجیہ سبھا میں اپوزیشن لیڈر کھڑگے سے ملاقات کی۔ سینئر لیڈر سے ملاقات کے بعد سنگھ نے کہا کہ انہوں نے فیصلہ کیا ہے کہ وہ کھڑگے کے حامی بنیں گے۔ سنگھ نے کہا کہ کھرگے پارٹی کے سینئر لیڈر تھے اور وہ ان کا احترام کرتے ہیں۔

یہاں، وزیر اعلی گہلوت، جو دہلی میں موجود تھے، میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا، ہمارے سینئر رہنماو¿ں نے مل کر کھڑگے کی نامزدگی (کانگریس صدر کے عہدے کے لیے) کے بارے میں فیصلہ کیا ہے۔ اس طرح میں اس کا حامی بنوں گا۔ ہم کانگریس کو مضبوط کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

دوسری طرف کانگریس صدر کے عہدے کی دوڑ میں شامل ششی تھرور نے پرچہ نامزدگی داخل کرنے سے پہلے راج گھاٹ پہنچ کر مہاتما گاندھی کو خراج عقیدت پیش کیا اور کھڑگے کے کاغذات نامزدگی داخل کرنے کے سوال پر انہوں نے کہا کہ کھڑگے ایک سینئر لیڈر ہیں۔ پارٹی اور میرے ان کے ساتھ بہت اچھے تعلقات ہیں۔ جب آپ کسی ریس میں حصہ لیتے ہیں تو آپ پورے اعتماد کے ساتھ دوڑتے ہیں۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments