Thursday, February 29, 2024
الرئيسيةNewsپی ایم آر ایف کے لیے جامعہ کے 12 ریسرچ اسکالرز کا...

پی ایم آر ایف کے لیے جامعہ کے 12 ریسرچ اسکالرز کا انتخاب

نئی دہلی، 26 اکتوبر ۔

جامعہ ملیہ اسلامیہ کے لیے یہ بڑے فخر کی بات ہے کہ یونیور سٹی کے بارہ ریسرچ اسکالرز کو مئی 2022 کی لیٹرل انٹری اسکیم کے تحت با وقار پرائم منسٹر ریسرچ فیلوشپ (پی ایم آر ایف) ایوارڈ سے نوازا گیا ہے۔ یونیورسٹی نے اپنی ماضی کی کارکردگی میں نمایاں بہتری لائی ہے کیونکہ دسمبر 2020 ڈرائیو کی لیٹرل انٹری اسکیم کے تحت 2021 میں پی ایم آر ایف کے لیے چھ ریسرچ اسکالرز کا انتخاب کیا گیا تھا۔مئی 2022 کی مہم کے لیے منتخب طلباء ، ان کے سفارش کنندگان اور شعبہ جات اور مراکز کے نام درج ذیل ہیں: 1. پروفیسر ندیم احمد کی سفارش۔ قمر الحسن – سول انجینئرنگ 2. پروفیسر طارق الاسلام کے تجویز کردہ محمد عریز – الیکٹریکل انجینئرنگ 3. پروفیسر محمد محفوظ الحق کے سفارش کردہ محمد مسعود – بائیوٹیکنالوجی 4. گلناز تبسم کی سفارش ڈاکٹر کپل دیو – بائیوٹیکنالوجی نے کی ۔5 عائشہ ایمان کی شفارش پروفیسر سیما فرحت بشیر۔بایو سائنس نے کی ۔ 6. ڈاکٹر رفیق احمد – سی این این کے ذریعہ سفارش سکینہ مسرت 7. ڈاکٹر محمد اجمل خان – فزکس کے تجویز کردہ مدثر یونس صوفی 8. ڈاکٹر جاوید علی – فزکس کے ذریعہ شاہ مشیر عالم 9. ڈاکٹر امت کمار – مائع سائنس کے ذریعہ سفارش کردہ شیلی بھردواج ،10 اسنیہ شکلا ،پروفیسر سیف چودھری – کیمسٹری کے ذریعہ تجویز کردہ 11۔ ڈاکٹر شمع پروین -سی آئی آر بی ایس سی کے ذریعہ شفارش کردہ عبدالصمد 12۔ ڈاکٹر موہن سی جوشی- ایم سی اے آر ایس نوحہ عبیر خان کی شفارش کی گئی ۔

اس بہتر کارکردگی سے پرجوش ہوکر جامعہ کے وائس چانسلر پروفیسر۔ نجمہ اختر نے جامعہ کے پی ایم آر ایف کوآرڈینیٹر پروفیسر کو مبارکباد دی۔ عبدالقیوم انصاری نے اس عظیم کامیابی پر ان کی کاوشوں کو سراہا۔کامیاب امیدواروں کے لیے اپنی نیک تمناو¿ں کا اظہار کرتے ہوئے، انہوں نے کہا، “جامعہ بہترین کارکردگی کا منتظر ہے اور اپنے طلباء کو ان کے مقاصد کے حصول کے لیے ہر ممکن تعاون فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ یہ کارکردگی یونیورسٹی کی اعلیٰ معیار کی تحقیق پر توجہ کی عکاسی کرتی ہے اور اسے خاص بناتی ہے۔” مجھے خوشی ہے کہ ان بارہ میں سے چھ لڑکیاں ہیں۔ مجھے امید ہے کہ اس سے دوسری طالبات خاص طور پر یونیورسٹی کی طالبات کو سائنس اور انجینئرنگ کی تحقیق میں اچھا کام کرنے کی ترغیب ملے گی۔

پی ایم آر ایف کوآرڈینیٹر،جے ایم آئی پروفیسر عبدالقیوم انصاری نے کہا کہ ان محققین کو پہلے دو سال کے لیے 70,000 روپے، تیسرے سال 75,000 روپے، چوتھے اور پانچویں سال 80,000 روپے کی فیلوشپ دی جائے گی۔ اس کے علاوہ، ہر ساتھی کوپی ایم آر ایف کے تحت 2 لاکھ روپے سالانہ (5 سال کے لیے کل 10 لاکھ روپے) کی تحقیقی گرانٹ بھی ملے گی۔ 

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments