Sunday, March 3, 2024
الرئيسيةNewsآدتیہ ادھو ٹھاکرے بھارت جوڑو پدیاترا میں ہوئے شامل

آدتیہ ادھو ٹھاکرے بھارت جوڑو پدیاترا میں ہوئے شامل

ممبئی، 11 نومبر

شیوسینا (ادھو بالا صاحب ٹھاکرے) کے رہنما اور مہاراشٹر کے سابق وزیر آدتیہ ٹھاکرے بھی جمعہ کو کانگریس لیڈر راہل گاندھی کی بھارت جوڑو یاترا میں شامل ہوئے۔ راہل گاندھی کی بھارت جوڑو یاترا آج 65ویں دن ہنگولی ضلع کے کالمنوری پہنچ گئی ہے۔

جمعہ کو، مہاراشٹر کے سابق وزیر آدتیہ ٹھاکرے نے کلمونری میں کانگریس کی بھارت پد یاترا میں شمولیت اختیار کی اور راہل گاندھی کے ساتھ پد یاترا کی۔ ان کے ساتھ قانون ساز کونسل میں اپوزیشن لیڈر امباداس دانوے اور سابق وزیر سچن اہیر بھی تھے۔ ہنگولی میں راہل گاندھی اور آدتیہ ٹھاکرے کا مقامی شہریوں نے پد یاترا کے دوران پھولوں کی بارش کرکے استقبال کیا۔

راہل گاندھی اور آدتیہ ٹھاکرے کے ہنگولی میں بھارت جوڑو یاترا کے استقبال کے لیے سڑک کے دونوں طرف خواتین اور بچے موجود تھے۔ ان دونوں رہنماو¿ں کے استقبال کے لیے یہاں ایک ہاتھی بھی لایا گیا تھا۔ پد یاترا کے دوران راہل گاندھی نے راستے میں لوگوں سے بات چیت کی اور ان کے دکھ درد جاننے کی کوشش کی۔

قابل ذکر ہے کہ جمعرات کو نیشنلسٹ کانگریس پارٹی کی لیڈر اور ایم پی سپریہ سولے، سابق وزیر جتیندر آ ہواد، ریاستی این سی پی صدر جینت پاٹل نے بھارت جوڑو یاترا میں حصہ لیا۔ این سی پی کے سربراہ شرد پوار اور شیوسینا (ادھو بالا صاحب ٹھاکرے) کے صدر ادھو ٹھاکرے کو یاترا میں شرکت کے لیے مدعو کیا گیا تھا، لیکن دونوں صحت کی وجوہات کی وجہ سے بھارت جوڑو یاترا میں شرکت نہیں کر سکے۔

 

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments