Thursday, April 25, 2024
الرئيسيةNewsعالیہ بھٹ نے شادی کے چھ ماہ بعد ہی بیٹی کود...

عالیہ بھٹ نے شادی کے چھ ماہ بعد ہی بیٹی کود یاجنم

بالی ووڈ کی خوبصورت اداکارہ عالیہ بھٹ ماں بن گئیں۔ عالیہ نے اتوار کو ممبئی کے ایچ این ریلائنس اسپتال میں ایک بچی کو جنم دیا۔ بیٹی کی پیدائش سے کپور اور بھٹ خاندان میں خوشی کی لہر دوڑ گئی ہے۔ عالیہ بھٹ نے بیٹی کی پیدائش کے بعد انسٹاگرام پر ایک پوسٹر شیئر کیا ہے جس میں شیر شیرنی اور ایک بچے کی تصویر ہے۔ اس پر لکھا ہے، ‘ہماری زندگی کی بہترین خبر۔ ہمارا بے بی آ گیا ہے۔ وہ بالکل جادوئی گڑیا لگتی ہے۔ والدین بن کر خوشی محسوس کر رہی ہوں۔
مداحوں کے ساتھ ساتھ مشہور شخصیات بھی عالیہ کی اس پوسٹ پر شدید ردعمل کا اظہار کر رہی ہیں۔ عالیہ کی پوسٹ پر ردعمل دیتے ہوئے اداکارہ مونی رائے نے لکھا – ‘مبارک ہو رنبیر-عالیہ۔ میری طرف سے آپ کی پیاری گڑیا کے لیے ڈھیروں پیار۔“ زویا اختر نے لکھا، ’مبارک ہو۔ نیہا دھوپیا نے لکھا، ‘مبارک ہو! آپ تینوں کو بہت بہت پیار۔
کامیڈین کپل شرما نے لکھا، ‘مبارک ہو ممی پاپا! یہ دنیا کا سب سے شاندار تحفہ ہے۔ ننھے فرشتے کو بہت پیار۔ خدا آپ کے خاندان کی حفاظت کرے۔’ ان سب کے علاوہ تفریحی دنیا کی تمام چھوٹی بڑی شخصیات رنبیر-عالیہ کو والدین بننے پر مبارکباد دے رہی ہیں۔ رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ کی شادی رواں سال 14 اپریل کو ہوئی تھی۔ اب شادی کے سات ماہ بعد دونوں پیاری سے ایک بیٹی کے والدین بن گئے ہیں۔
 

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments