Thursday, April 25, 2024
الرئيسيةNewsسردار پٹیل نہ ہوتے تو باوقار ہندوستان کا وجود بھی نہ ہوتا:...

سردار پٹیل نہ ہوتے تو باوقار ہندوستان کا وجود بھی نہ ہوتا: شاہ

نئی دہلی، 31 اکتوبر  ۔

مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے سردار ولبھ بھائی پٹیل کی یوم پیدائش پر منائے جانے والے ‘راشٹریہ ایکتا دیوس’ کے موقع پر منعقد ‘رن فار یونٹی’ کو جھنڈی دکھا کر روانہ کیا اور سب کو قومی اتحاد کا حلف دلایا۔ اس موقع پر انہوں نے کہا کہ اگر پٹیل نہ ہوتے تو ایک قابل ہندوستان بھی نہ ہوتا۔

یہاں میجر دھیان چند اسٹیڈیم سے ‘یونٹی فار رن’ کو جھنڈی دکھانے سے پہلے پروگرام سے خطاب کرتے ہوئے شاہ نے کہا کہ سردار صاحب نے اپنی ہنر مند سیاسی قابلیت کے ساتھ 500 سے زیادہ شاہی ریاستوں کو متحد کرکے ایک ہندوستان کے خواب کو شرمندہ تعبیر کیا۔ انہوں نے کہا کہ اگر پٹیل نہ ہوتے تو آج کا عظیم، پرعزم اور طاقتور ہندوستان بھی نہ ہوتا۔

شاہ نے کہا کہ آج وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں ملک غلامی کی تمام نشانیوں سے آزاد، خوشحال، مضبوط اور محفوظ ہندوستان کی طرف بڑھ رہا ہے۔

مرکزی وزیر داخلہ نے مزید کہا کہ سردار پٹیل پورے ملک کے لیے تحریک کا سرچشمہ ہیں، کئی سالوں سے انھیں بھلانے کی کوششوں کے باوجود سردار کی شخصیت نے انھیں امر بنائے رکھا ہے۔ اس موقع پر رن فار یونٹی میں شریک لوگوں سے حلف لیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ آئیے ہم سب مل کر سردار صاحب کے بتائے ہوئے راستے پر چلتے ہوئے ملک کی یکجہتی، سالمیت اور سلامتی کو برقرار رکھنے میں اپنا بھرپور کردار ادا کریں۔

قبل ازیں شاہ نے یہاں پٹیل چوک پر سردار ولبھ بھائی پٹیل کے مجسمہ پر پھول چڑھائے۔ انہوں نے ٹویٹ کیا، ”صدیوں میں کوئی ایسا سردار بن جاتا ہے جو کئی صدیوں تک اتحاد اور حب الوطنی کے نہ ختم ہونے والے اور نہ بجھنے والے شعلے کو جگاتا ہے۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments