ایشین باکسنگ چیمپئن شپ: الفیہ خان نے 81 کلوگرام کیٹیگری میں طلائی تمغہ جیتا۔

News Sports

عمان، 12 نومبر

۔ ہندوستان کی اسٹار خاتون باکسر الفیہ خان نے عمان، اردن میں جاری ایشین باکسنگ چیمپئن شپ میں اپنی شاندار کارکردگی کو جاری رکھتے ہوئے 81 ویٹ کیٹیگری میں سونے کا تمغہ جیتا۔

ججوں نے الفیہ کی حریف اردن کی اسلام ہوسیلی کو نااہل قرار دیا جس کے بعد ہندوستانی خواتین باکسروں نے اپنی ابتدائی راؤنڈ مہم کو کل سات تمغوں کے ساتھ ختم کیا۔

ٹوکیو 2020 کی کانسہ کا تمغہ جیتنے والی لولینا بورگوہین نے خواتین کے 75 کلوگرام کے فائنل میں ازبکستان کی روزمیتووا سوخیبا کو 5-0 سے شکست دے کر اپنا پہلا ایشین چیمپئن شپ کا طلائی تمغہ جیت لیا۔

لولینا بورگوہین نے 2017 اور 2021 میں ایشین باکسنگ چیمپئن شپ میں کانسہ کا تمغہ جیتا تھا۔ ازبک ایتھلیٹ روزمیتوا سوخیبا کے لیے یہ ان کا لگاتار دوسرا چاندی کا تمغہ تھا۔

عالمی چیمپئن شپ کی چاندی کا تمغہ جیتنے والی سویتی بورا اور 2022 اولمپکس کی کانسہ کا تمغہ جیتنے والی پروین نے گولڈ جیتا، جبکہ میناکشی کو چاندی پر اکتفا کرنا پڑا۔

خواتین کی 81 کلوگرام کیٹیگری میں سویتی بورا، جنہوں نے 2015 میں چاندی اور 2016 میں کانسہ کا تمغہ جیتا، نے قازقستان کی گلسایا یرژان کو 5-0 سے شکست دی۔ خواتین کے 63 کلوگرام زمرے میں 22 سالہ پروین نے جاپان کی کیٹو مائی کو 5-0 سے شکست دے کر اپنا پہلا ایشیائی تمغہ جیتا۔

خواتین کے 52 کلوگرام زمرے میں میناکشی نے جاپانی کانسہ کا تمغہ جیتنے والی کنوشیتا رنکا سے 4-1 سے ہار کر چاندی کا تمغہ جیتا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *