Sunday, April 21, 2024
الرئيسيةNewsمرکزی حکومت 10 لاکھ نوکریاں فراہم کرنے کے لیےکوشاں: پی ایم مودی

مرکزی حکومت 10 لاکھ نوکریاں فراہم کرنے کے لیےکوشاں: پی ایم مودی

نئی دہلی، 29 اکتوبر

وزیر اعظم نریندر مودی نے ہفتہ کو کہا کہ مرکزی حکومت 10 لاکھ ملازمتیں فراہم کرنے پر کام کر رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ریاستیں اور مرکز کے زیر انتظام علاقے بھی اس مہم میں شامل ہو رہے ہیں جس سے اس تعداد میں نمایاں اضافہ ہو گا۔

وزیر اعظم مودی ویڈیو پیغام کے ذریعے گجرات روزگار میلے سے خطاب کر رہے تھے۔ وزیراعظم نے ہزاروں نوجوان امیدواروں کو مبارکباد دی جنہیں مختلف گریڈز میں مختلف آسامیوں پر تقرری کے لیٹر دیے گئے۔ وزیر اعظم نے یاد دلایا کہ دھنتیرس کے مبارک دن پر، انہوں نے ایک قومی سطح کا جاب میلہ شروع کیا جہاں انہوں نے 75,000 امیدواروں کو تقرری کے خطوط تقسیم کئے۔ وزیر اعظم نے دھنتیرس کے دن کہا تھا کہ مختلف ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں اسی طرح کے جاب میلوں کا انعقاد کیا جائے گا۔ انہوں نے کہا، گجرات نے تیزی سے ترقی کی ہے اور آج 5000 امیدواروں کو گجرات پنچایت سیوا بورڈ سے تقرری خط مل رہے ہیں، 8000 امیدواروں کو گجرات سب انسپکٹر ریکروٹمنٹ بورڈ اور لوک رکشک بھرتی بورڈ سے تقرری خط مل رہے ہیں۔ وزیر اعظم نے اس فوری ردعمل کے لیے گجرات کے وزیر اعلیٰ اور ان کی ٹیم کی تعریف کی۔ وزیراعظم نے کہا کہ ماضی قریب میں گجرات میں 10 ہزار نوجوانوں کو تقرری کے لیٹر دیئے گئے ہیں اور آئندہ ایک سال میں 35 ہزار اسامیاں پر کرنے کا ہدف مقرر کیا گیا ہے۔

وزیر اعظم نے گجرات میں روزگار اور خود روزگار کے مواقع پیدا کرنے کا سہرا ریاست کی نئی صنعتی پالیسی کو دیا۔ انہوں نے اوجس جیسے ڈیجیٹل پلیٹ فارم کی تعریف کی اور زمرہ 3 اور 4 کی پوسٹس میں انٹرویو کے عمل کے اختتام کو یقینی بنایا۔ انہوں نے کہا کہ ‘انوبھو’ موبائل ایپ اور ویب پورٹل کے ذریعہ ریاست میں ملازمت کے متلاشیوں اور ملازمت کے متلاشیوں کو جوڑ کر روزگار کی سہولت فراہم کی جارہی ہے۔ اسی طرح گجرات پبلک سروس کمیشن کے تیز رفتار بھرتی کے ماڈل کو قومی سطح پر سراہا گیا ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ آنے والے مہینوں میں بھی قومی اور ریاستی سطح پر ایسے روزگار میلوں کا انعقاد جاری رہے گا۔ جہاں مرکزی حکومت 10 لاکھ نوکریاں فراہم کرنے پر کام کر رہی ہے، وہیں ریاستیں اور مرکز کے زیر انتظام علاقے بھی اس مہم میں شامل ہو رہے ہیں، اس تعداد میں نمایاں اضافہ ہو گا۔

2047 تک ترقی یافتہ قوم کا درجہ حاصل کرنے کی طرف ہندوستان کی ترقی میں ان نوجوانوں کے اہم رول پر روشنی ڈالتے ہوئے وزیر اعظم نے ان سے سماج اور ملک کے تئیں اپنے فرض کو پورا کرنے کو کہا۔ انہوں نے ان سے یہ بھی کہا کہ وہ سیکھتے رہیں اور ہنر مند بنیں اور ملازمت کی تلاش کو اپنی ترقی کا خاتمہ نہ سمجھیں۔ وزیر اعظم نے نتیجہ اخذ کیا، یہ آپ کے لیے بہت سے دروازے کھولتا ہے۔ اپنا کام لگن کے ساتھ کرنے سے آپ کو بے پناہ اطمینان ملے گا اور تعمیر اور ترقی کے دروازے کھلیں گے۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments