Monday, February 26, 2024
الرئيسيةNewsگنگولی کو بی سی سی آئی صدر کے عہدے سے ہٹانے پر...

گنگولی کو بی سی سی آئی صدر کے عہدے سے ہٹانے پر ممتا نے اٹھائے سوالات

کولکاتہ، 17 اکتوبر

بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) کے صدر کے عہدے سے سورو گنگولی کو ہٹانے کے فیصلے پر سیاست شروع ہوگئی ہے۔ وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے اس پر سوال اٹھایا ہے۔ انہوں نے دعویٰ کیا ہے کہ گنگولی کو ایک سازش کے تحت ہٹایا جا رہا ہے۔ سپریم کورٹ کے حکم کا حوالہ دیتے ہوئے، انہوں نے کہا کہ امت شاہ کے بیٹے جے شاہ اور سورو گنگولی دونوں کے لیے سپریم کورٹ کا حکم تھا، لیکن صرف سورو گنگولی کو صدر کے عہدے سے ہٹایا گیا، جب کہ جے شاہ بدستور بی سی سی آئی کے عہدے دار ہیں۔ .

وزیراعلیٰ بنرجی پیر کی سہ پہر شمالی بنگال روانگی کے دوران دم دم ہوائی اڈے پر صحافیوں سے بات کر رہی تھیں۔ وزیر اعلیٰ نے کہا، میں پوری دنیا کے کرکٹ سے محبت کرنے والوں سے کہہ رہی ہوں کہ سورو گنگولی ہمارا فخر ہیں، انہوں نے بڑی مہارت سے کرکٹ کھیلی اور بی سی سی آئی کی انتظامیہ کو بھی سنبھالا۔

ممتا نے کہا کہ جس طرح گنگولی کی تردید کی گئی ہے وہ درست نہیں ہے اور اگر انہیں آئی سی سی کے پاس بھیجا جاتا تو بہتر ہوتا۔ جگموہن ڈالمیا اور شرد پوار آئی سی سی میں تھے۔ سورو آئی سی سی کے نمائندے بھی رہ چکے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ میں وزیر اعظم نریندر مودی سے درخواست کروں گی کہ سورو گنگولی کو آئی سی سی انتخابات میں حصہ لینے کی اجازت دیں۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments