Sunday, April 14, 2024
الرئيسيةNewsکانگریس ماڈل نے گجرات اور ملک کو تباہ کر دیا: نریندر مودی

کانگریس ماڈل نے گجرات اور ملک کو تباہ کر دیا: نریندر مودی

مہسانہ ، 23 نومبر  ۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے بدھ کو مہسانہ میں منعقدہ وجے سنکلپ سمیلن میں کانگریس کو نشانہ بنایا۔ انہوں نے گزشتہ 20 سالوں میں بی جے پی کے دور حکومت میں ہونے والی ترقی کا حساب عوام کو دیا۔ کانگریس ماڈل پر بحث کرتے ہوئے انہوں نے بتایا کہ کانگریس کے دور حکومت میں اقربا پروری ، خاندان پرستی ، اربوں کھربوں کی کرپشن ، ذات واد ، فرقہ پرستی ، ووٹ بینک کی سیاست ، اقتدار میں رہنے کے لیے لوگوں کو لڑانے کی سیاست کا غلبہ تھا۔ کانگریس نے عوام کو پسماندہ بنائے رکھا ، تاکہ غریبوں کو ہمیشہ کے لیے ہاتھ پھیلانا پڑے۔ مودی نے کہا کہ کانگریس کے اس ماڈل نے گجرات اور ملک کو تباہ کیا ، جس کی وجہ سے اسے ملک کی تعمیر نو میں کافی جدوجہد کرنا پڑی۔

وزیر اعظم مودی نے اپنی تقریر میں خاص طور پر نوجوانوں کو راغب کرنے کی کوشش کی۔ انہوں نے نوجوانوں سے کہا کہ وہ 20 سال پہلے گجرات کے حالات کے بارے میں نہیں جانتے تھے۔ 20 سال میں پوری نئی نسل آئی ہے۔ ترقی کی وجہ سے جو تبدیلیاں لائی گئی ہیں ان کا اثر آج کے نوجوان دیکھ رہے ہیں ، انہوں نے اس کی کمی نہیں دیکھی۔ گجرات کو قدرتی آفات اور پریشانیوں کے درمیان آگے بڑھایا گیا ہے۔ انہیں دن رات محنت کرنی پڑتی ہے۔

وزیر اعظم مودی نے کہا کہ اونجھا امیادھام میں انہوں نے وہاں کے لیڈروں کو لڑکیوں کی نسل کشی روکنے کے بارے میں واضح طور پر سمجھا یا تھا۔ اس کا اثر ہوا۔ اس سے اس سماجی برائی کو روکا گیا اور لڑکی اور لڑکے کا تناسب بہتر ہوا۔ انہوں نے کہا کہ اس کے بعد حکومت نے لڑکیوں کو بااختیار بنانے اور غذائیت پر زور دیا جس سے تبدیلی آئی۔ نوجوانوں کے مستقبل کے بارے میں بات کرتے ہوئے مودی نے کہا کہ 20 سالوں میں تعلیم میں کافی بہتری آئی ہے اور اس علاقے میںفوجی اسکول بنانے کی پہل کی گئی ہے۔

وزیر اعظم مودی نے کہا کہ الیکٹرک گاڑیاں بنانے کا کاروبار مہسانہ سمیت پورے شمالی گجرات میں تیزی سے پھیل گیا ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ یہ شعبہ الیکٹرک گاڑیاں بنانے کی سمت میں عالمی منڈی پر قبضہ کرنے میں کامیاب ہو جائے گا۔ یہاں بنی گاڑیاں جاپان میں فروخت ہو رہی ہیں۔ مذہبی سیاحت کو بڑھانے پر حکومت کی توجہ، بشمول آثار قدیمہ کی اہمیت کے مقامات میں تبدیلی آئی ہے۔ انگریزوں دور کے مہسانہ ، ابو روڈ، ترنگہیل، امباجی ریل لائن کا کام اب شروع ہو چکا ہے۔

 

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments