Friday, March 1, 2024
الرئيسيةNewsکرسٹیانو رونالڈو نے مانچسٹر یونائیٹڈ سے تعلقات توڑ لئے

کرسٹیانو رونالڈو نے مانچسٹر یونائیٹڈ سے تعلقات توڑ لئے

دوحہ، 23 نومبر  ۔

اسٹار فٹبالر کرسٹیانو رونالڈو نے منگل کو مانچسٹر یونائیٹڈ کے ساتھ اپنے معاہدے کے خاتمے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ یہ ایک نئے چیلنج کی تلاش کا صحیح وقت ہے۔ رونالڈو نے ٹوئٹر پر کلب سے علیحدگی کا اعلان کیا۔

رونالڈو نے ایک بیان میں کہا، مانچسٹر یونائیٹڈ کے ساتھ بات چیت کے بعد، ہم نے اپنا معاہدہ جلد ختم کرنے پر باہمی رضامندی ظاہر کی ہے۔ میں مانچسٹر یونائیٹڈ سے محبت کرتا ہوں اور میں مداحوں سے پیار کرتا ہوں، جو کبھی تبدیل نہیں ہوگا۔ تاہم، یہ میرے لیے نئے مواقع تلاش کرنے کا صحیح وقت ہے۔ باقی سیزن اور مستقبل کے لیے ٹیم کے لیے نیک خواہشات۔

رونالڈو باہمی معاہدے کے بعد فوری طور پر مانچسٹر یونائیٹڈ چھوڑ دیں گے۔ اسٹار فٹبالر نے مانچسٹر یونائیٹڈ کے ساتھ اپنے دوسرے اسپیل کے دوران 54 میچوں میں 27 گول اسکور کیے۔

مانچسٹر یونائیٹڈ نے منگل کو ایک باضابطہ بیان میں کہا، ”کرسٹیانو رونالڈو باہمی رضامندی سے فوری طور پر مانچسٹر یونائیٹڈ چھوڑنے والے ہیں۔“ کلب اولڈ ٹریفورڈ میں دوا سپیلز کے دوران ان کی زبردست شراکت کے لیے ان کا شکریہ ادا کرنا چاہے گا، جس میں انھوں نے 346 میچوں میں 145 گول کیے تھے۔ ہم ان کے اور ان کے خاندان کے مستقبل کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہیں۔ مانچسٹر یونائیٹڈ میں ہر کوئی ایرک ٹین ہیگ کی ہدایت پر ٹیم کی ترقی کو جاری رکھنے پر مرکوز ہے۔ ہم پچ پر کامیابی کے لیے مل کر کام کر رہے ہیں۔

آپ کو بتادیں کہ چند روز قبل رونالڈو نے ایک انٹرویو میں کلب کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا تھا کہ وہ کلب کے منیجر ٹین ہیگ کی کوئی عزت نہیں کرتے۔ پرتگالی سپر اسٹار اس وقت قطر میں 2022 فیفا ورلڈ کپ میں حصہ لے رہے ہیں جہاں ان کی ٹیم جمعرات کو گھانہکے خلاف اپنی مہم کا آغاز کرے گی۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments