Thursday, April 25, 2024
الرئيسيةNewsانگلینڈ کے سر سجا ٹی 20 ورلڈ کپ کا تاج،پاکستان کا خواب...

انگلینڈ کے سر سجا ٹی 20 ورلڈ کپ کا تاج،پاکستان کا خواب چکنا چور

میلبورن، 13 نومبر

۔ آئی سی سی ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے فائنل میں انگلینڈ نے پاکستان کو پانچ وکٹوں سے شکست دے کر ٹائٹل اپنے نام کر لیا۔ فائنل میچ میں انگلینڈ کی جیت کے ہیرو اسٹار آل راؤنڈر بین اسٹوکس تھے۔ انگلینڈ نے دوسری بار ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کا ٹائٹل اپنے نام کیا ہے۔

فائنل میچ میں ٹاس ہارنے کے بعد پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان کی ٹیم نے 20 اوورز میں آٹھ وکٹوں پر 137 رنز بنائے۔ پاکستان کی جانب سے بلے باز شان مسعود نے 38 رنز بنائے۔ کپتان بابر نے 32، شاداب خان نے 20 اور محمد رضوان نے 15 رنز کا حصہ ڈالا۔ پاکستان کی جانب سے کوئی بھی بلے باز بڑی اننگز نہیں کھیل سکا۔ پاکستان نے انگلینڈ کے سامنے 138 رنز کا ہدف دیا تھا۔

انگلینڈ کی جانب سے سیم کرن نے سب سے زیادہ تین وکٹیں حاصل کیں جبکہ عادل رشید نے دو، کرس جارڈن نے دو اور بین اسٹوکس نے ایک وکٹ حاصل کی۔

اس کے بعد انگلینڈ کی ٹیم نے 138 رنز کا ہدف اسٹار آل راؤنڈر بین اسٹوکس کی 49 گیندوں پر 52 رنز کی ناقابل شکست اننگز کے ذریعے حاصل کیا۔ انگلینڈ نے 19 اوورز میں پانچ وکٹوں پر 138 رنز بنا کر دوسری بار ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کا ٹائٹل اپنے نام کر لیا۔ اس سے قبل انگلینڈ 2010 میں بھی ٹی ٹوئنٹی چیمپئن بن چکا تھا۔ مجموعی طور پر یہ انگلینڈ کا تیسرا ورلڈ کپ ٹائٹل ہے۔ 2019 میں انگلینڈ کی ٹیم ون ڈے چیمپئن بھی بنی تھی۔

اسٹوکس کے علاوہ کپتان جوس بٹلر نے 26، ہیری بروک نے 20، معین علی نے 19 اور فلپ سالٹ نے 10 رنز کا تعاون دیا۔ اسٹوکس نے پہلے بولنگ سے وکٹ حاصل کی، پھر شاندار بیٹنگ کرتے ہوئے اپنی اننگز میں پانچ چوکے اور ایک چھکا لگایا۔

پاکستان کی جانب سے حارث رؤف نے 2، شاہین آفریدی، شاداب خان اور محمد وسیم نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments