Saturday, March 2, 2024
الرئيسيةNews    دہلی کو بہتر بنانے کے لیے سب کا تعاون ضروری:کیجریوال

    دہلی کو بہتر بنانے کے لیے سب کا تعاون ضروری:کیجریوال

نئی دہلی، 07 دسمبر ۔

دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال اور عام آدمی پارٹی (اے اے پی) کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے دہلی میونسپل کارپوریشن (ایم سی ڈی) انتخابات میں جیت پر ریاست کے لوگوں کو مبارکباد دی ہے۔ دہلی کو بہتر بنانے کے لیے انہوں نے تمام جماعتوں بالخصوص مرکزی حکومت سے تعاون کی اپیل کی ہے۔

اروند کیجریوال نے بدھ کو یہاں نتائج کے بعد پارٹی ہیڈکوارٹر میں کارکنوں سے خطاب کیا۔ انہوں نے کہا کہ میں اس جیت کے لیے دہلی کے لوگوں کو مبارکباد دیتا ہوں اور تبدیلی لانے کے لیے ان کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔ پارٹی کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ عام آدمی پارٹی نے ثابت کیا ہے کہ لوگ تعلیم اور صحت جیسے مثبت مسائل پر ووٹ دیتے ہیں۔ پارٹی ذات پات اور مذہب کے نام پر سیاست نہیں کرتی۔

کیجریوال نے کہا کہ پارٹی پہلے ان لوگوں کے لیے کام کرے گی جنہوں نے ہمیں ووٹ نہیں دیا۔ انہوں نے کہا، ”میں اتنی بڑی تبدیلی کے لیے دہلی کے لوگوں کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں۔ آج دہلی کے لوگوں نے اپنے بیٹے کو صفائی کی ذمہ داری سونپی ہے، بدعنوانی کو ختم کرنے کی ذمہ داری دی ہے۔

آپ، بی جے پی، کانگریس اور آزاد امیدواروں کے جیتنے والوں کو مبارکباد دیتے ہوئے کیجریوال نے کہا کہ ہم مل کر کام کریں گے۔ انہوں نے کہا، ”میں چاہتا ہوں کہ بی جے پی اور کانگریس کا تعاون اب دہلی کے لیے کام کرے۔ میں مرکز سے اپیل کرتا ہوں اور دہلی کو بہتر بنانے کے لیے وزیر اعظم کا آشیرواد مانگتا ہوں۔ ہمیں ایم سی ڈی میں ‘بدعنوانی اور رشوت ستانی’ کے موجودہ نظام کو ختم کرنا ہے۔ آج دہلی کے لوگوں نے پورے ملک کو پیغام دیا ہے۔

کیجریوال نے دہلی سے قومی سیاست سے خطاب بھی کیا۔ انہوں نے کہا کہ ملک کو دنیا کا نمبر ون ملک بنانے کے لیے ہمیں عوامی مسائل کو آگے بڑھانا ہوگا۔ ساتھ ہی کیجریوال نے اپنی پارٹی کے کارکنوں سے کہا کہ وہ عوامی مسائل کے لیے بلا تفریق اور تکبر کے کام کریں۔

 

 

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments