Monday, February 26, 2024
الرئيسيةNewsدنیا بھر میں آباد ہندوستانی دیوالی کی خوشی میں ڈوبے

دنیا بھر میں آباد ہندوستانی دیوالی کی خوشی میں ڈوبے

واشنگٹن، 24 اکتوبر  ۔

دنیا بھر میں آباد ہندوستانی دیوالی کی خوشی میں ڈوبے ہوئے ہیں۔ امریکی صدر جو بائیڈن جشن منانے کے موڈ میں ہیں، جب کہ ٹیکساس کے گورنر نے دیوالی کی خصوصی پارٹی کا انعقاد کیا۔ پاکستان کے وزیر اعظم شہباز شریف نے بھی دنیا بھر کے ہندوؤں کو دیوالی کی مبارکباد دی ہے۔

دنیا بھر میں آباد ہندوستانی دیوالی کے جشن میں ڈوبے ہوئے ہیں۔ امریکہ، برطانیہ، متحدہ عرب امارات، کینیڈا، فرانس سمیت مختلف ممالک میں دیوالی کا تہوار اپنے عروج پر ہے۔ این آر آئیز کورونا وبا کے دو سال بعد دیوالی منانے کے قابل ہیں۔ وزیر اعظم پاکستان شہباز شریف نے ٹویٹ کے ذریعے دنیا بھر کے ہندوؤں سمیت پاکستان کے ہندوؤں کو دیوالی کی مبارکباد دی ہے۔ پرکاش پرو پر لوگوں کو مبارکباد دیتے ہوئے انہوں نے ان کی بھلائی کی خواہش کی ہے۔

امریکی صدر جو بائیڈن اور ان کی اہلیہ جل بائیڈن اپنی سرکاری رہائش گاہ وائٹ ہاؤس میں ہندوستانی نژاد امریکیوں کے ساتھ دیوالی منانے کی تیاری کر رہے ہیں۔ وہ جشن کے موڈ میں ہیں اور اس کے لیے کافی تیاریاں کی گئی ہیں۔ ٹیکساس کے گورنر گریگ ایبٹ نے آسٹن میں اپنی سرکاری رہائش گاہ پر ہندوستانیوں کے ساتھ دیوالی منائی۔ ایبٹ اور خاتون اول سیسیلیا ایبٹ نے روایتی ہندوستانی لباس پہنا۔ انہوں نے ہندوستانی امریکن کمیونٹی کے لیڈروں کا استقبال کیا اور چراغ روشن کیا۔ انہوں نے ٹیکساس اور دیگر ریاستوں میں رہنے والے ہندوستانی امریکیوں کو دیوالی کی مبارکباد دی۔

ایبٹ نے مختلف شعبوں میں ان کی کامیابیوں اور ٹیکساس کی خوشحالی میں ان کی شمولیت کے لیے ہندوستانی امریکی کمیونٹی کی بے حد تعریف کی۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستانی امریکی ٹیکساس کی معیشت کی ترقی میں حقیقی شراکت دار ہیں اور وہ ٹیکساس کی اقدار کو بڑھا رہے ہیں۔ مشترکہ اقدار کی بڑھتی ہوئی مشترکات جیسا کہ تعلیم، کاروبار، اقتصادی ترقی اور ہمدردی ہندوستان، ٹیکساس اور ہندوستانی امریکیوں کی کمیونٹیز کو ایک دوسرے کے قریب لاتی رہے گی۔

کیلیفورنیا کے بعد ٹیکساس دوسرا امریکی شہر ہے جہاں زیادہ تر ہندوستانی رہتے ہیں۔ اس پروگرام میں ٹیکساس میں کمیونٹی تنظیموں کے سربراہان، ہیوسٹن میں ہندوستان کے قونصل جنرل اسیم مہاجن، ٹیکساس اکنامک ڈیولپمنٹ کارپوریشن کے نائب صدر ارون اگروال اور ٹیکساس میڈیکل بورڈ کے ڈاکٹر ستیش نائک نے شرکت کی

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments