Sunday, April 21, 2024
الرئيسيةNewsچنڈی گڑھ ہوائی اڈے کا نام بھگت سنگھ کے نام پر رکھا...

چنڈی گڑھ ہوائی اڈے کا نام بھگت سنگھ کے نام پر رکھا جائے گا: وزیر اعظم

نئی دہلی، 25 ستمبر

۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے اتوار کو اعلان کیا کہ چندی گڑھ کے ہوائی اڈے کا نام اب شہید بھگت سنگھ کے نام سے منسوب کیا جائے گا جس میں عظیم آزادی پسند کو خراج عقیدت پیش کیا جائے گا۔ وزیر اعظم نے کہا کہ 28 ستمبر کو بھگت سنگھ کی یوم پیدائش کے علاوہ ہم سرجیکل اسٹرائیک کی چھٹی برسی بھی منائیں گے۔

وزیر اعظم مودی ‘من کی بات’ پروگرام کے 93 ویں ایڈیشن میں اپنے خیالات کا اظہار کر رہے تھے۔ مودی نے کہا ’’امرت مہوتسو کا ایک خاص دن 28 ستمبر کو آرہا ہے۔ اس دن ہم بھارت ماتا کے بہادر بیٹے بھگت سنگھ کا یوم پیدائش منائیں گے۔ بھگت سنگھ کی یوم پیدائش سے عین قبل انہیں خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے ایک اہم فیصلہ کیا گیا ہے۔ فیصلہ کیا گیا ہے کہ چندی گڑھ کے ہوائی اڈے کا نام اب شہید بھگت سنگھ کے نام پر رکھا جائے گا۔ اس کا کافی عرصے سے انتظار تھا۔ میں اس فیصلے کے لیے چندی گڑھ، پنجاب، ہریانہ اور ملک کے تمام لوگوں کو مبارکباد دیتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ ہمیں اپنے آزادی پسندوں سے تحریک لینا چاہئے، ان کے نظریات پر عمل کرنا چاہئے اور ان کے خوابوں کے ہندوستان کی تعمیر کرنی چاہئے، یہ انہیں ہمارا خراج عقیدت ہے۔ شہداء کی یادگاریں، جگہوں کے نام اور ان کے نام سے منسوب اداروں سے ہمیں فرض شناسی کی ترغیب ملتی ہے۔

انڈیا گیٹ پر راج پتھ کا نام بدل کرکرتویہ پتھ کرنے اور وہاں سبھاش چندر بوس کا مجسمہ نصب کرنے کا ذکر کرتے ہوئے مودی نے کہا کہ ابھی کچھ دن پہلے ملک نے نیتا جی سبھاش چندر کا مجسمہ لگا کر ایسی ہی کوشش کی تھی۔ بوس کرتویہ پتھ پر۔اور اب چندی گڑھ ایئرپورٹ کا نام شہید بھگت سنگھ کے نام پر رکھنا اس سمت میں ایک اور قدم ہے۔ انہوں نے کہا کہ جس طرح ہم امرت مہوتسو میں آزادی پسندوں سے متعلق خصوصی تقریبات منا رہے ہیں، اسی طرح ہر نوجوان کو 28 ستمبر کو کچھ نیا کرنے کی کوشش کرنی چاہیے۔

پاکستان کے زیر قبضہ کشمیر میں دہشت گرد کیمپوں کے خلاف ہندوستانی فوج کے ذریعہ 2016 کی سرجیکل اسٹرائیک کو یاد کرتے ہوئے، وزیر اعظم نے کہا، آپ سب کے پاس 28 ستمبر کو منانے کی ایک اور وجہ ہے۔ جانئے یہ کیا ہے! میں صرف دو لفظ کہوں گا لیکن مجھے معلوم ہے، آپ کا جوش چار گنا بڑھ جائے گا۔ یہ دو الفاظ سرجیکل اسٹرائیک ہیں۔ جوش میں اضافہ نہیں ہوا

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments