Sunday, March 3, 2024
الرئيسيةNewsآج گجرات ترقی کی بلندیوں کو چھو رہا ہے: نریندر مودی

آج گجرات ترقی کی بلندیوں کو چھو رہا ہے: نریندر مودی

سومناتھ مہادیو کا دورہ کرنے کے بعد مودی نے ویراول اور دھوراجی میں انتخابی ریلیوں سے خطاب کیا

احمد آباد ، 20 نومبر  ۔

گجرات اسمبلی انتخابات میں وزیر اعظم نریندر مودی نے بی جے پی حکومت کی جانب سے اب تک کیے گئے ترقیاتی کاموں کی فہرست عوام کے سامنے رکھتے ہوئے کہا کہ یہ وقت عوام کو حساب دینے کا ہے ، اس لیے وہ ان کے درمیان آئے ہیں۔ عوام سے آشیرواد مانگتے ہوئے مودی نے کہا کہ ان کی خواہش ہے کہ بھوپیندر نریندر کا ریکارڈ توڑیں تاکہ گجرات ترقی کی نئی بلندیوں تک پہنچ سکے۔ مودی نے اتوار کو گر سومناتھ ضلع کے ویراول اور دھوراجی میں عوامی جلسوں سے خطاب کیا۔

somnath

سومناتھ ضلع کے ویراول میں جلسہ عام سے پہلے وزیر اعظم مودی نے اتوار کی صبح سومناتھ کا دورہ کیا اور آشیرواد لیا۔ ویراول کے جلسہ عام میں انہوں نے کہا کہ یہ جمہوریت کا تہوار ہے۔ اس لیے سب کو ووٹ دینا چاہیے۔ مودی نے کہا کہ وہ اسمبلی انتخابات ضرور جیتیں گے ، لیکن انہیں تمام پولنگ بوتھ بھی جیتنا ہوں گے۔ انہوں نے کہا کہ ان کی خواہش ہے کہ بھوپیندر نریندر کے تمام ریکارڈ توڑ دیں۔ نریندر اس کے لیے کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ پہلے لوگ گجرات کی ترقی کے بارے میں شکوک و شبہات میں مبتلا تھے لیکن آج گجرات ترقی کی تمام بلندیوں کو چھونے میں کامیاب ہو گیا ہے۔ وہ گجرات کی ترقی کے لیے سخت محنت کریں گے۔ مودی نے کہا کہ تمام سروے اور میڈیا میں بی جے پی کی جیت یقینی بتائی جا رہی ہے ، اس کے بعد بھی وہ انتخابات میں سخت محنت کر رہے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ میں اپنی ذمہ داری پورا کر رہا ہوں ، لوگوں سے آشیرواد لے رہا ہے اور اپنے کاموں کا حساب لے کر عوام میں آیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ آج کی نسل کو معلوم نہیں ہوگا کہ پچھلی حکومت کے دوران ریاست میں بہت سے مسائل تھے۔ خواتین کو پانی کے لیے دور دور تک جانا پڑتا تھا لیکن اب نل واٹر اسکیم سے ہر گھر میں پانی پہنچ رہا ہے۔ اجولا یوجنا نے خواتین کی زندگی کو بہتر بنایا۔ گجرات کی بندرگاہیں ہندوستان کی خوشحالی کا گیٹ وے بن چکی ہیں۔ ساگرکھیڈو اسکیم نے سمندری ساحل کے لوگوں کی زندگی بدل دی۔ ماہی گیر اب دوگنا مچھلی پیدا کرنے کے قابل ہو گئے ہیں۔ ان کی مچھلیاں دنیا کے ممالک کو ایکسپورٹ کی جارہی ہیں۔ اسکیموں کی وجہ سے ماہی گیر ساہوکاروں کے چنگل سے نکل آئے ہیں۔ سیاحت کے شعبے کے بارے میں بات کرتے ہوئے مودی نے کہا کہ سومناتھ مندر کے آس پاس سہولیات میں اضافہ کی وجہ سے سیاحت میں زبردست تیزی آئی ہے۔ا سٹیچو آف یونٹی سے سیاحت کو بھی فروغ ملا ہے۔

 

 

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments