Saturday, March 2, 2024
الرئيسيةNewsبی جے پی حکومت میں گجرات کے لوگ خوشحال ہوئے: نریندر مودی

بی جے پی حکومت میں گجرات کے لوگ خوشحال ہوئے: نریندر مودی

وزیر اعظم مودی نے ولساڈ کے قبائلی اکثریتی کپراڈا میں پہلی انتخابی ریلی کی۔

ولساڈ، 06 نومبر 

 گجرات اسمبلی انتخابات کے اعلان کے بعد بی جے پی کے سینئر رہنما اور وزیر اعظم نریندر مودی اتوار کو پہلی بار انتخابی دورے پر اپنی آبائی ریاست پہنچے۔ ولساڈ ضلع کے کپراڈا میں اپنی پہلی انتخابی میٹنگ میں وزیر اعظم مودی نے ریاست میں کئے گئے ترقیاتی کاموں کا پورا کریڈٹ عوام کو دیا۔ انہوں نے کہا کہ گجرات کے قبائل ان کے لیے پہلی ترجیح ہیں۔ انہوں نے کہا کہ گزشتہ دو دہائیوں میں آنے والی تبدیلیوں سے عوام کی خوشحالی میں اضافہ ہوا اور عام لوگ خوش ہوئے۔

کانگریس اور عام آدمی پارٹی کے مسلسل انتخابی حملوں کے درمیان، بی جے پی نے قبائلی اکثریتی ولساڈ کے کپراڈا سے وزیر اعظم مودی کی موجودگی میں انتخابی بگل بجایا۔ اپنی پہلی انتخابی میٹنگ میں وزیر اعظم نے واضح کیا کہ قبائلی بھائیوں اور بہنوں کی ترقی ان کی پہلی ترجیح ہے، اس لیے وہ آدیواسی کے لیے اے جانتے ہیں۔ انہوں نے عمرگام سے امباجی تک قبائلی پٹی کے علاقے میں اپنی حکومت کے کام سے ہونے والی تبدیلیوں کی مکمل تفصیلات بتائیں۔ تاہم اس بار وزیر اعظم نے اپنی تقریر میں کامیابیوں کا کریڈٹ بی جے پی حکومت کو نہیں دیا اور ریاست کے عوام کو دیا۔ انہوں نے کئی بار اس بات کا ذکر کیا کہ ریاست میں یہ ترقی عوام کی محنت سے ہی ممکن ہوئی ہے۔

وزیر اعظم نے ایک لاکھ کروڑ روپے کی ون بندھو یوجنا، نوساری میں علاج کے بہترین نظام، اسکولوں، کالجوں اور بنیادی سہولیات کا ذکر کیا۔ انہوں نے کسی پارٹی کا نام لیے بغیر کانگریس کی خاندان پرستی پر حملہ کیا۔ انہوں نے کہا کہ سیاست میں نئی نسلیں آئی ہیں ورنہ ایک ہی نسل چلتی تھی۔

وزیر اعظم مودی نے کہا کہ وہ کاشی کے ایم پی ہیں، مہادیو کا آشیرواد لے کر وزیر اعظم بنے ہیں۔ ولساڈ میں راج چندر آشرم کا ذکر کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ وہ مہاتما گاندھی کے روحانی گرو تھے۔ آشرم کے ذریعے قبائلی بھائیوں اور بہنوں کی بہت خدمت کی جا رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ قبائلی عوام کی خدمت کرنے والے انہیں عزیز ہیں۔

 

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments