Saturday, March 2, 2024
الرئيسيةNewsوزیر اعظم نے دہلی میں 3,024 ای ڈبلیو ایس فلیٹوں کا کیاافتتاح

وزیر اعظم نے دہلی میں 3,024 ای ڈبلیو ایس فلیٹوں کا کیاافتتاح

نئی دہلی، 02 نومبر ۔
وزیر اعظم نریندر مودی نے کچی آبادیوں کی بازآبادکاری کے لیے دہلی کے کالکاجی میں ‘یتھا ستھان جھگی جھوپڑی پنرواس پریوجنا’ کے تحت تعمیر کیے گئے 3,024 نئے تعمیر شدہ ای ڈبلیو ایس فلیٹوں کا افتتاح کیا اور فلیٹوں کی چابیاں اہل مستفید افراد کے حوالے کیں۔
وگیان بھون میں منعقدہ افتتاحی پروگرام سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم مودی نے کہا کہ آج ہم نے دہلی کی کچی بستیوں میں رہنے والے غریبوں کو پکے مکانات فراہم کرنے کے اپنے عزم میں ایک اہم مرحلہ طے کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ دہلی کے غریب خاندانوں کو پکے مکان فراہم کرنے کی مہم آج سے شروع ہو گئی ہے۔ صرف کالکاجی ایکسٹینشن کے پہلے مرحلے میں ہی 3000 سے زیادہ مکانات تعمیر کیے گئے ہیں۔ بہت جلد یہاں رہنے والے باقی خاندانوں کو بھی نئے گھر میں داخل ہونے کا موقع ملے گا۔ انہوں نے کہا کہ آج دہلی کے سینکڑوں خاندانوں، ہزاروں غریب ہمارے بھائیوں اور بہنوں کے لئے بڑا دن ہے۔ وہ خاندان جو برسوں سے دہلی کی کچی بستیوں میں رہ رہے تھے، آج ایک طرح سے ان کی زندگی ایک نئی شروعات ہونے والی ہے۔
غربت کے نام پر سیاست کرنے والی سابقہ حکومتوں پر تنقید کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ پہلے یہ سمجھا جاتا تھا کہ غربت سے نمٹنے کا واحد راستہ غریبی ہے۔ انہوں نے کہا کہ آج ملک میں حکومت غریبوں کی حکومت ہے۔ اس لیے وہ غریبوں کو اپنی شرائط پر نہیں چھوڑ سکتی۔ آج ملک کی پالیسیوں کے مرکز میں غریب ہیں۔ آج قوم کے فیصلوں کے مرکز میں غریب ہیں۔ ہماری حکومت خاص طور پر شہر میں رہنے والے غریب بہن بھائیوں پر یکساں توجہ دے رہی ہے۔
مودی نے کہا کہ اس جگہ پر دہلی کے باشندوں کے درمیان پہلے سے ہی کافی اختلافات تھے۔ لیکن اب ملک امرت کال میں داخل ہو چکا ہے اور سب کا ساتھ، سب کا وکاس اور سب کا پرایاس کا منتر سب کی فلاح و بہبود کو یقینی بنا رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے غریب ساتھیوں کے لیے ایک بڑا مسئلہ راشن کارڈ سے متعلق عدم مطابقت کی وجہ سے بھی تھا۔ ہم نے ‘ایک قوم، ایک راشن کارڈ’ کا انتظام کرکے دہلی کے غریبوں کی زندگی آسان کردی ہے۔ اس عالمی بحران کے وقت مرکزی حکومت دہلی کے لاکھوں غریبوں کو پچھلے دو سالوں سے مفت راشن دے رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ دہلی میں 40 لاکھ سے زیادہ غریبوں کو انشورنس کور دیا گیا ہے۔ ادویات کی قیمت کو کم کرنے کے لیے ‘جن اوشدھی کیندر’ کی سہولت موجود ہے۔ جب زندگی میں سلامتی ہو تو غریب کو یقین ہو جاتا ہے اور غربت سے نکلنے کی پوری کوشش کرتا ہے۔
انہوں نے کہا کہ مرکزی حکومت کا ہدف یہ ہے کہ ہم دہلی کو ملک کی راجدھانی کے برابر ایک شاندار طور پر سہولتوں سے آراستہ شہر بنائیں۔ دہلی کے لوگ، دہلی کے غریب، دہلی کا وسیع متوسط طبقہ اس کام کے گواہ ہیں جو ہم نے دہلی کی ترقی کو تیز کرنے کے لیے کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ بیمہ کا احاطہ 40 لاکھ سے زیادہ پسماندہ لوگوں تک کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ، جن اوشدھی کیندروں کو جیب سے باہر ہونے والے اخراجات کو کم کرنے کے لیے قائم کیا گیا ہے۔ مودی نے کہا کہ جب پسماندہ طبقوں کی زندگیوں میں تحفظ کو یقینی بنایا جاتا ہے، تو انہیں خود غربت سے لڑنے کے لیے بہت حوصلہ ملتا ہے۔ وہ پہلے سے کہیں زیادہ بااختیار محسوس کرتے ہیں۔
میٹرو کی توسیع کے بارے میں وزیر اعظم نے کہا کہ 2014 میں جب ہماری حکومت آئی تو دہلی-این سی آر میں میٹرو صرف 190 کلومیٹر کے راستے پر چلتی تھی۔ آج دہلی-این سی آر میں میٹرو کی توسیع تقریباً 400 کلومیٹر تک بڑھ گئی ہے۔
واضح رہے کہ سب کے لیے مکانات فراہم کرنے کے وزیر اعظم کے وژن کے مطابق، دہلی ڈیولپمنٹ اتھارٹی (ڈی ڈی اے) 376 جھگی جھوپڑی کلسٹروں میں کچی آبادیوں کی بحالی کا کام کر رہی ہے۔ بحالی کے اس منصوبے کا مقصد کچی آبادیوں کے رہائشیوں کو مناسب سہولیات اور سہولیات کے ساتھ بہتر اور صحت مند ماحول فراہم کرنا ہے۔
ڈی ڈی اے نے کالکاجی ایکسٹینشن، جیلر والا باغ اور کٹھ پوتلی کالونی میں ایسے تین منصوبے شروع کیے ہیں۔ کالکاجی توسیعی پروجیکٹ کے تحت، تین جھوگی-جھوپری کلسٹرز یعنی بے زمین کیمپ، نوجیون کیمپ اور جواہر کیمپ جو کالکاجی میں واقع ہیں، کی مرحلہ وار بحالی کی جا رہی ہے۔
ہندوستھان سماچار

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments