Tuesday, February 27, 2024
الرئيسيةNewsجی - 20 کی صدارت کرنا ہندوستان کے لئے فخر کی بات...

جی – 20 کی صدارت کرنا ہندوستان کے لئے فخر کی بات ہے: وزیر اعظم

نئی دہلی، 5 دسمبر

وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کو یہاں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے عہدیداروں کے دو روزہ اجلاس کے افتتاحی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے آئندہ لوک سبھا انتخابات کے پیش نظر پارٹی قائدین کی رہنمائی کی۔ انہوں نے بی جے پی کے عہدیداروں کو جی-20 کی صدارت حاصل کرنے کے ہندوستان کی اہمیت اور ذمہ داری سے آگاہ کیا۔ ساتھ ہی، بی جے پی لیڈروں کو جی-20 کی صدارت کے دوران منعقد ہونے والے مختلف پروگراموں میں لوگوں کی شرکت کو یقینی بنانے کی ترغیب دیتے ہوئے، کئی مسائل پر بات چیت بھی ہوئی۔

معلومات کے مطابق وزیراعظم نے ملاقات میں کہا کہ جی-20 کی صدارت حاصل کرنا بھارت کے لئے فخر کی بات ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے سامنے جی-20 کی صدارت کے ذریعے ہندوستان، ہندوستانیت اور ہندوستانی ثقافت کو عالمی سطح پر قائم کرنے کا ایک اہم موقع ہے۔

نامہ نگاروں سے بات کرتے ہوئے، بی جے پی کے قومی نائب صدر رمن سنگھ نے میٹنگ میں کہا کہ وزیر اعظم نے پارٹی رہنماؤں پر زور دیا کہ وہ ملک کے سرحدی علاقوں اور دیہاتوں سے براہ راست رابطہ برقرار رکھیں۔

صدر جے پی نڈا نے بی جے پی عہدیداروں کی اس دو روزہ میٹنگ کی صدارت کی۔ اس میٹنگ میں قومی عہدیداروں کے ساتھ تمام ریاستوں کے انچارج، مختلف امور کے انچارج، بی جے پی صدر، تنظیمی ذمہ داران اورمعاون تنظیمی ذمہ داران شامل ہیں۔

دو روزہ اجلاس آج شروع ہوا اور 6 دسمبر کو عشائیہ کے ساتھ اختتام پذیر ہوگا۔ 6 دسمبر کو، دو روزہ میٹنگ کے آخری دن، بی جے پی صدر جے پی نڈا، قومی جنرل سکریٹری (تنظیم) بی ایل سنتوش کے ساتھ ریاستی جنرل سکریٹری (تنظیم) ہی شرکت کریں گے۔

اپنے خطاب میں وزیر اعظم نے جی-20 کی ہندوستان کی صدارت کی اہمیت کو تفصیل سے بتایا۔ ہے ذرائع کے مطابق، انہوں نے ریاستی صدور کو مشورہ دیا کہ وہ اپنی ریاستوں میں اس کی بھرپور تشہیر کریں اور جی-20 کی صدارت میں منعقد ہونے والے پروگراموں میں عوام کی زیادہ سے زیادہ شرکت کو یقینی بنانے پر زور دیں۔ میٹنگ میں ریاستی صدور کو جی-20 کی اہمیت اور اس میں سماجی شرکت کے حوالے سے پروگرام ترتیب دینے کا مشورہ دیا گیا۔

قابل ذکر ہے کہ ہندوستان کو باضابطہ طور پر یکم دسمبر سے جی-20 گروپ کی صدارت مل گئی ہے۔ ہندوستان پورے ایک سال کے لئے دنیا کے معاشی طور پر خوشحال ممالک کے گروپ جی-20 کی صدارت کرے گا۔ جی-20 بین الاقوامی تعاون کا ایک بڑا فورم ہے، جو عالمی جی ڈی پی کے 85 فیصد کی نمائندگی کرتا ہے۔ یہ دنیا کی 75 فیصد سے زیادہ تجارت اور دنیا کی دو تہائی آبادی کی بھی نمائندگی کرتا ہے۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments