Sunday, March 3, 2024
الرئيسيةNewsوزیر اعظم نے کسان سمان ندھی کی 12ویں قسط جاری کی

وزیر اعظم نے کسان سمان ندھی کی 12ویں قسط جاری کی

نئی دہلی، 17 اکتوبر  ۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کو یہاں کسان سمان ندھی کی 12ویں قسط جاری کی۔ اس اسکیم کے تحت اس بار ڈی بی ٹی کے ذریعے 11 کروڑ سے زیادہ کسانوں کے کھاتے میں دو ہزار روپے منتقل کیے گئے۔

دو روزہ پی ایم کسان سمان سمیلن 2022 کے موقع پر، وزیر اعظم نریندر مودی نے اتوار کو ٹویٹ کیا تھا اور کہا تھا – ‘ہماری حکومت خوراک فراہم کرنے والوں کی زندگیوں کو آسان بنانے کے لیے پرعزم ہے۔ اس اس سلسلے میں، کل صبح 11:30 بجے دہلی میں کسان سمان سمیلن کا افتتاح کرنے کے ساتھ، میں پی ایم-کسان کی 12ویں قسط بھی جاری کروں گا۔ اس موقع پر کئی اور اسکیمیں بھی شروع کی جائیں گی۔

وزیر اعظم نے پیر کو اس موقع پر دو روزہ پی ایم کسان سمان 2022 کا افتتاح کیا۔ اس کا اہتمام انڈین ایگریکلچرل ریسرچ انسٹی ٹیوٹ (پوسا) کے میلہ کیمپس میں کیا گیا ہے۔ وزیر اعظم نے کسان سمان ندھی یوجنا کی 12ویں قسط کے 16,000 کروڑ روپے جاری کئے۔ اس اسکیم کے تحت، اہل زمیندار کسان خاندان کو ہر سال چھ ہزار روپے کا مالی فائدہ ملتا ہے۔ اس اسکیم سے فائدہ اٹھانے والوں کے کھاتے میں حکومت کی طرف سے ہر چار ماہ بعد دو ہزار روپے دیئے جاتے ہیں۔

وزیر زراعت نریندر سنگھ تومر نے ٹویٹ کیا- ‘پی ایم کسان سمان ندھی یوجنا کسانوں کی خوشحالی میں حصہ دار بن رہی ہے۔ اب تک 11.3 کروڑ سے زیادہ کسانوں کو فائدہ پہنچا ہے۔ کانفرنس میں شرکت کے لیے پہنچے وزیر اعظم نریندر مودی زرعی سائنسدانوں اور کسانوں سے بات چیت کریں گے۔ اس کے ساتھ ہی 600 وزیر اعظم کسان سمردھی کیندر شروع کریں گے۔ اس اسکیم کے تحت ملک بھر میں کھاد کی دکانوں کو پردھان منتری کسان سمردھی کیندر میں تبدیل کیا جائے گا۔ اس کے ساتھ کسانوں کو کھاد، بیج، مٹی کے ٹیسٹ کے بارے میں بتایا جائے گا۔

پروگرام کے دوران پردھان منتری بھارتیہ جن فرٹیلائزر پروجیکٹ بھی شروع کیا جائے گا۔ اس کا مقصد ون نیشن ون فرٹیلائزر ہے۔ اس کے تحت وزیر اعظم ہند یوریا کے تھیلے لانچ کریں گے۔ اس برانڈ نام کے تحت کمپوسٹنگ کمپنی اپنی مصنوعات فروخت کرے گی۔ میلے میں 1500 سے زائد کسان اور ایف پی اوز، 500 ایگریکلچر اسٹارٹ اپ، سینئر سرکاری افسران اور ماہرین تعلیم بھی شرکت کریں گے۔ یہ سب ایک دوسرے کے ساتھ اپنے خیالات کا اظہار کریں گے۔

اس بار کسان سمیلن کا موضوع زراعت کی بدلتی ہوئی نوعیت اور ٹیکنالوجی ہے۔ اس کا مقصد کسانوں کو سائنسی طریقے سے کاشتکاری کرنے کی نئی تکنیکوں سے آگاہ کرنا ہے۔ اس کے ساتھ کھیتی باڑی کے چیلنجز سے نمٹنے کے لیے ٹرکس بھی بتائے جائیں گے۔ اس دو روزہ میلے میں ایگری اسٹارٹ اپ کانکلیو اور کسان سمیلن کا انعقاد کیا جائے گا۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments