Monday, February 26, 2024
الرئيسيةNewsوزیراعظم نے 36ویں نیشنل گیمز کا کیاآغاز

وزیراعظم نے 36ویں نیشنل گیمز کا کیاآغاز

انہوں نے کہا کہ ترقی یافتہ ملک تمغوں کی فہرست میں بھی ٹاپ پر ہوتے ہیں

احمد آباد/نئی دہلی، 29 ستمبر

وزیر اعظم نے جمعرات کی شام احمد آباد کے نریندر مودی اسٹیڈیم میں منعقدہ شاندار افتتاحی تقریب میں 36ویں نیشنل گیمز کے آغاز کا اعلان کیا۔ اس موقع پر کھلاڑیوں کو عزم اور مستقل مزاجی کا منتر دیتے ہوئے وزیر اعظم نے امید ظاہر کی کہ کھیلوں کی جیت سے قوم کو جشن منانے اور مستقبل کے بارے میں اعتماد پیدا کرنے کا موقع ملے گا۔

اس دوران وزیراعظم نے نیشنل گیمز میں حصہ لینے والے ملک بھر سے کھلاڑیوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ کسی بھی ملک کی ترقی اور وقار کا براہ راست تعلق کھیلوں میں حاصل ہونے والی کامیابیوں سے ہوتا ہے۔ نوجوانوں کو قوم کی قیادت سونپی جاتی ہے اور کھیل ان کی توانائی اور زندگی کی تعمیر کا بنیادی ذریعہ ہیں۔ ترقی میں آگے ملک تمغوں کی فہرست میں بھی سرفہرست ہوتے ہیں۔ کھیل کے میدان میں کھلاڑیوں کی جیت، ان کی مضبوط کارکردگی دیگر شعبوں میں بھی ملک کی فتح کی راہ ہموار کرتی ہے۔ کھیلوں کی سافٹ پاور، ملک کی شناخت، ملک کا امیج بہت بہتر بناتی ہے۔36ویں قومی کھیلوں کے آغاز کا اعلان کرنے سے پہلے اپنے ابتدائی کلمات میں، وزیر اعظم نے کہا، “دنیا کا سب سے بڑا اسٹیڈیم، دنیا کا اتنا نوجوان ملک اور ملک میں کھیلوں کا سب سے بڑا میلہ۔ جب کوئی واقعہ اتنا حیرت انگیز اور منفرد ہوتا ہے، تو اس کی توانائی بھی اتنی ہی غیر معمولی ہوگی۔

کھیلوں کے میدان میں ہندوستان کی ترقی کا ذکر کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ 8 سال پہلے تک ہندوستان کے کھلاڑی سو سے کم بین الاقوامی مقابلوں میں حصہ لیتے تھے۔ اب ہندوستان کے کھلاڑی 300 سے زائد بین الاقوامی مقابلوں میں حصہ لیتے ہیں۔ 8 سال پہلے ہندوستان کے کھلاڑی 20-25 کھیل کھیلنے جاتے تھے۔ اب ہندوستان سے کھلاڑی تقریباً 40 مختلف کھیلوں میں حصہ لینے جاتے ہیں۔ اب ملک کی کوششیں اور جوش صرف ایک کھیل تک محدود نہیں ہے، بلکہ ہندوستانی کھیل جیسے ‘کالاریپایاتو’ اور یوگاسن کو بھی اہمیت مل رہی ہے۔ انہیں خوشی ہے کہ ان کھیلوں کو نیشنل گیمز جیسے بڑے ایونٹس میں شامل کیا گیا ہے۔وزیر اعظم نے کھلاڑیوں پر زور دیا کہ وہ نوراتری کے مبارک موقع سے متعلق تقریبات میں شرکت کریں۔ انہوں نے کہا کہ گجرات میں ماں درگا کی پوجا سے لے کر گربا تک اس کی اپنی پہچان ہے۔ دیگر ریاستوں سے آنے والے کھلاڑیوں سے میں کہوں گا کہ کھیلوں کے ساتھ ساتھ یہاں نوراتری ایونٹ کا ضرور لطف اٹھائیں۔ریاست کی کھیلوں کی سہولیات کے بارے میں وزیر اعظم نے کہا کہ سردار پٹیل اسپورٹس کمپلیکس میں فٹ بال، ہاکی، باسکٹ بال، کبڈی، باکسنگ اور لان ٹینس جیسے کئی کھیلوں کی سہولیات موجود ہیں۔ ایک طرح سے یہ پورے ملک کے لیے ایک نمونہ ہے۔تقریب کے دوران وزیراعظم نے دیسر میں عالمی معیار کی گولڈن گجرات اسپورٹس یونیورسٹی کا بھی افتتاح کیا۔ اس تاریخی منصوبے سے ملک کے کھیلوں کی تعلیم کے منظر نامے کو تبدیل کرنے کی امید ہے۔ 130 ایکڑ میں 108 کروڑ کی لاگت سے تعمیر ہونے والی یہ یونیورسٹی تمام جدید سہولیات سے آراستہ ہے۔

اس سے پہلے گجرات کے وزیر اعلی بھوپیش پٹیل نے ملک بھر سے ہر شہری اور کھلاڑی کا ریاست میں خیرمقدم کیا۔انہوں نے کہا کہ پہلے نیشنل گیمز کے انعقاد میں برسوں لگ جاتے تھے لیکن یہ کھیل صرف تین ماہ میں منعقد کرائے گئے ہیں۔ انہیں امید ہے کہ یہ گیم ہر شرکت کرنے والے کھلاڑی میں نئی توانائی پیدا کرے گا۔اس موقع پر مرکزی وزیر کھیل انوراگ ٹھاکر، ریاست کے وزیر اعلی بھوپیش پٹیل اور دیگر معززین موجود تھے۔ پروگرام سے قبل افتتاحی تقریب میں ثقافتی پروگراموں کی پرکشش پیشکش کی گئی۔

قابل ذکر ہے کہ ریاست گجرات میں پہلی بار نیشنل گیمز کا انعقاد کیا جا رہا ہے۔ یہ 29 ستمبر سے 12 اکتوبر 2022 تک منعقد ہوگا۔ ملک بھر سے تقریباً 15,000 کھلاڑی، کوچز اور آفیشلز 36 مختلف قسم کے کھیلوں میں حصہ لیں گے، جو اسے اب تک کا سب سے بڑا نیشنل گیمز بن جائے گا۔ 

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments