Tuesday, February 27, 2024
الرئيسيةNewsہماچل:پی ایم مودی کا رائے دہندگان کو خط،ریکارڈ ووٹنگ کی اپیل کی

ہماچل:پی ایم مودی کا رائے دہندگان کو خط،ریکارڈ ووٹنگ کی اپیل کی

نئی دہلی، 10 نومبر

۔ ہماچل پردیش میں 12 نومبر کو ہونے والی ووٹنگ سے پہلے وزیر اعظم نریندر مودی نے ریاست کے ووٹروں کو خط لکھ کر ریکارڈ ووٹنگ کی اپیل کی ہے۔ خط میں انہوں نے کہا ہے کہ بھارتیہ جنتا پارٹی کو آپ کے ووٹ سے میری طاقت مزید بڑھے گی۔

نریندر مودی کے اس خط کو ریاست کے ہر اسمبلی حلقے میں گھر گھر تقسیم کیا جائے گا، تاکہ دیو بھومی کے ہر ووٹر کو وزیر اعظم مودی کا پیغام مل سکے۔ ہماچل کے ہر ووٹر تک پہنچنے کے لیے بی جے پی قیادت نے ہر گھر تک پہنچنے کی ذمہ داری بی جے پی منڈل انچارج کو سونپی ہے اور اس کے لیے ضلع سطح پر تال میل کیا جا رہا ہے۔

خط میں ہماچل کے ووٹروں سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم مودی نے بی جے پی کے انتخابی نشان کمل پر ووٹ دینے کی اپیل کی ہے۔ مودی نے خط میں لکھا ہے کہ بی جے پی کو آپ کا ووٹ میری طاقت کو مضبوط کرے گا۔ انہوں نے خط میں مزید لکھا کہ ہماچل کی خدمت کرنا بی جے پی کے لیے بھارت ماتا کی خدمت کے مترادف ہے۔ ہماچل کے کئی نوجوانوں نے ملک کے لیے قربانیاں دی ہیں۔ ہماچل میں ڈبل انجن کی حکومت بہت اچھا کام کر رہی ہے۔ انہوں نے تمام ووٹروں سے اسے جاری رکھنے کی اپیل کی ۔

دیو بھومی کے ساتھ اپنی وابستگی کا ذکر کرتے ہوئے وزیر اعظم نے لکھا ہے کہ میں کئی سالوں سے ہماچل میں رہا ہوں۔ اس قرض کو اتارنے کے لیے ہماچل کی مسلسل خدمت کرنا میری زندگی بھر کی ذمہ داری ہے۔ ہماچل کے لوگوں کو لکھے گئے خط میں وزیر اعظم نے لکھا ہے کہ اس وقت جب آپ ہماری دیو بھومی کے مستقبل کے لیے اپنا اہم ووٹ ڈالنے جا رہے ہیں، میں آپ کے مسلسل آشیرواد اور محبت کے لیے آپ کے سلام کرنا چاہتا ہوں۔

انہوں نے مزید لکھا ہے کہ گزشتہ برسوں میں ڈبل انجن والی حکومت نے پوری ریاست اور خاص طور پر ہماچل کے سرحدی علاقوں کی ترقی کے لیے تیزی سے کام کیا ہے جنہیں کئی دہائیوں سے نظر انداز کیا گیا تھا۔ میں اس ترقیاتی مہم کو ہمالیہ کی چوٹی تک پہنچتے دیکھنا چاہتا ہوں۔ میری آپ سے خاص درخواست ہے کہ دیو بھومی کی ترقی کا یہ سفر آنے والے سالوں میں اسی طرح جاری رہنے دیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ یہ درخواست اس لیے بھی ہے کہ جب میں 2014 میں مرکزی حکومت میں آیا اور یہاں کسی اور پارٹی کی حکومت تھی تو اس نے مرکز کے منصوبوں کو آگے نہیں بڑھنے دیا۔ 2017 میں جب ہماچل میں بی جے پی کی حکومت بنی تو ترقی کا تیز رفتار عمل شروع ہوا۔ اس سلسلے کو رکنے نہیں دینا ہے۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments