Wednesday, April 24, 2024
الرئيسيةNewsایم پی میں بھارت جوڑو یاترا کا آج آخری دن

ایم پی میں بھارت جوڑو یاترا کا آج آخری دن

بھوپال،04دسمبر

مدھیہ پردیش میں راہل گاندھی کی بھارت جوڑو یاترا کا اتوار کو 12 واں اور آخری دن ہے۔ آگر ضلع میں سب سے زیادہ تین دن اور دو راتیں رہنے کے بعد یہ یاترا دیر شام مدھیہ پردیش سے راجستھان میں داخل ہوگی۔

یاترا صبح 6 بجے کیمپس سائٹ سے اناپورنا ڈھابہ، لالہ کھیڑی مالوا، سسنر کے قریب سے شروع ہوئی اور اگلے پڑاؤ کی طرف بڑھی۔ اس دوران کبیر گلوکار پدم شری پرہلاد سنگھ ٹپانیا نے بھجن پیش کیا۔ اس کے بعد، تقریباً 10 بجے یاترا اپنے پہلے پڑاؤ پر گرلس ہاسٹل کے قریب سویت کلاں آگر پہنچی، جہاں یاتریوں نے ٹی بریک لیا۔

کانگریس کے سینئر قائدین کے ساتھ بڑی تعداد میں کانگریس کارکنان اور مقامی قائدین بھی یاترا میں حصہ لے رہے ہیں۔ ایم ایل اے جیتو پٹواری، ارون یادو، اور وکرانت بھوریا بھی یاترا میں چل رہے ہیں۔ یاترا کے دوران راہل گاندھی سویت کے قریب دیہریا گاؤں میں رکے اور بچوں اور خواتین سے بات کی۔ ان سے پوچھا کہ آپ کیسے ہیں اور کیا سہولیات مل رہی ہیں؟ بچوں اور خواتین نے اپنی پریشانی بتائیں، جس کے لیے راہل گاندھی نے مقامی ایم ایل اے وپن وانکھیڑے اور پی سی سی ممبر بھیرو سنگھ باپو کو انہیں حل کرنے کی ہدایت دی۔ یاترا 3:30 بجے سویت میں ٹی بریک کے بعد دوبارہ شروع ہوگی اور شام 7 بجے یاترا آگر ضلع کی سرحد پپلیشور بالاجی مندر، ڈونگرگاؤں پہنچے گی، قومی پرچم کی منتقلی پدھارو راجستھان استقبالیہ جلسہ ہوگا۔ اس کے بعد یاترا راجستھان میں داخل ہوگی اور یاترا گاؤں چولی میں رات کا آرام کرے گی۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments