Sunday, April 21, 2024
الرئيسيةNewsروس اور چین نے اقوام متحدہ میں ہندوستان کے کردار کی حمایت...

روس اور چین نے اقوام متحدہ میں ہندوستان کے کردار کی حمایت کی

نیویارک، 23 ستمبر ۔

اقوام متحدہ میں ہندوستان کے بڑے کردار کی حمایت میں دنیا کی سپر پاور کھل کر سامنے آرہی ہیں۔ اب چین اور روس نے بھی اقوام متحدہ میں ہندوستان کے بڑے کردار کی حمایت کی ہے۔

امریکہ کے شہر نیویارک میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے اجلاس میں شرکت کے لیے دنیا بھر سے رہنما جمع ہوئے ہیں۔ دریں اثنا، برکس ممالک برازیل، روس، بھارت، چین اور جنوبی افریقہ کے وزرائے خارجہ کے اجلاس میں مل کر عالمی مسائل کے حل پر تبادلہ خیال کیا۔ پانچوں ممالک کے وزرائے خارجہ کی ملاقات کے بعد جاری مشترکہ بیان میں بتایا گیا کہ ملاقات میں چین اور روس نے بین الاقوامی امور میں برازیل، بھارت اور جنوبی افریقہ کی اہمیت پر تبادلہ خیال کیا۔ چین اور روس، اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کے مستقل ارکان نے اقوام متحدہ میں زیادہ سے زیادہ کردار ادا کرنے کی ہندوستان کی خواہش کی حمایت کی۔

قابل ذکر ہے کہ ہندوستان اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں مستقل رکن کے طور پر شمولیت کا مضبوط دعویدار ہے۔ اقوام متحدہ میں ہندوستان کے وسیع تر کردار کی حمایت کو اس نقطہ نظر سے برکس کی طرف سے دیکھا جا رہا ہے، یہ گروپ برازیل، روس، ہندوستان، چین اور جنوبی افریقہ پر مشتمل ہے، جو دنیا کے 36 ارب سے زیادہ لوگوں کی نمائندگی کرتا ہے۔

میٹنگ میں برازیل کے وزیر خارجہ کارلوس البرٹو فرانکو، روس کے وزیر خارجہ سرگئی لاوروف، ہندوستان کے وزیر خارجہ ایس جے شنکر، جمہوریہ جنوبی افریقہ کی بین الاقوامی تعلقات اور تعاون کی وزیر نیلیڈی پانڈر اور چین کے وزیر خارجہ وانگ یی نے شرکت کی۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments