Saturday, March 2, 2024
الرئيسيةNewsچینی ڈرون کی سر گرمیوں کے بعد سکھوئی لڑاکا طیارے ہائی...

چینی ڈرون کی سر گرمیوں کے بعد سکھوئی لڑاکا طیارے ہائی الرٹ پر

نئی دہلی، 02 دسمبر  ۔

شمال مشرق میں لائن آف ایکچوئل کنٹرول (ایل اے سی) کے ساتھ چینی ڈرون کی بڑھتی ہوئی سرگرمیوں کو دیکھتے ہوئے ہندوستانی فضائیہ بھی الرٹ پرہے۔ اس ہفتے کئی بار چینی ڈرونز نے ہندوستانی علاقے کی طرف اڑان بھرنے کی کوشش کی ہے لیکن فضائیہ علاقے میں اپنے مضبوط ریڈار نیٹ ورک کے ساتھ چینی سرگرمیوں پر نظر رکھے ہوئے ہے۔ عام طور پر ایل اے سی پر صورتحال پرامن ہے لیکن حالیہ دنوں میں کئی ایسے مواقع آئے ہیں جب ہندوستان کے لڑاکا طیاروں کو پرواز کرنا پڑی ہے۔

ہندوستانی فضائیہ کے ایک سینئر اہلکار کے مطابق، شمال مشرق میں لائن آف ایکچوئل کنٹرول کے ساتھ چینی ڈرون کی سرگرمیوں پر اس وقت کڑی نظر رکھی جارہی ہے کیونکہ ایل اے سی کے ساتھ چینی ڈرونز نے ان کی جانب سے ہندوستانی علاقے کی طرف پرواز کرنے کی کوشش کی ہے۔ علاقے میں اپنے مضبوط ریڈار نیٹ ورک کے ساتھ فضائیہ شمال مشرق میں پروازوں کی نقل و حرکت پر نظر رکھے ہوئے ہے۔ ایسے کئی مواقع بھی آئے ہیں جب ہندوستان کے لڑاکا طیاروں کو ٹیک آف کرنا پڑا ہے، کیونکہ ڈرون یا کسی بھی طیارے کو فضائی حدود کی خلاف ورزی کرنے کی اجازت نہیں دی جا سکتی۔ فضائیہ کو بھی الرٹ پر رکھا گیا ہے کہ اگر چین کی طرف سے ہندوستانی حدود کی طرف اڑان بھرنے والے طیارے یا ڈرون ریڈار کی زد میں آجائیں تو کسی بھی خلاف ورزی کو روکنے کے لیے ضروری کارروائی کی جانی چاہئے۔

وزارت دفاع کے مطابق، ہندوستان نے اروناچل پردیش اور سکم کی ہندوستانی سرحد میں چینی ڈرون کی دراندازی کو روکنے کے لیے آسام کے تیج پور سے لڑاکا طیاروں کو اسکرمبل کیا ہے۔ لڑاکا طیاروں کے ہنگامے کا مطلب ہے کہ یہ طیارے چند منٹوں میں حملے یا تصادم کے لیے تیار ہیں۔ رافیل لڑاکا طیارے بھی مغربی بنگال کے ہاشمارا کے بہت قریب تعینات کیے گئے ہیں۔ ہندوستانی فضائیہ نے صرف آسام سیکٹر میں ایس-400 میزائل دفاعی نظام کے ساتھ اپنے فضائی دفاعی کوریج کو مضبوط کیا ہے۔ یہ روسی نظام پورے خطے میں تقریباً کسی بھی فضائی خطرے کا خیال رکھ سکتا ہے۔ شمال مشرق کی تزویراتی اور حکمت عملی کی اہمیت کو دیکھتے ہوئے، ہندوستانی فضائیہ کی آسام میں تیج پور اور چھابڑا سمیت کئی مقامات پر مضبوط موجودگی ہے۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments