Sunday, March 3, 2024
الرئيسيةNewsوزیر اعظم نے تیسری وندے بھارت ٹرین قوم کو وقف کیا

وزیر اعظم نے تیسری وندے بھارت ٹرین قوم کو وقف کیا

گجرات کی راجدھانی گاندھی نگر سے ممبئی سینٹرل تک کا سفر ہوا آسان، دکھائی ہری جھنڈی

نئی دہلی، 30 ستمبر

ملک کو جمعہ کو تیسری وندے بھارت ایکسپریس ٹرین مل گئی۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے وندے بھارت ٹرین قوم کو سپرد کی۔ گجرات کا دورے پر پہنچے وزیر اعظم نے راجدھانی گاندھی نگر اور ممبئی سینٹرل کے درمیان ملک میں بنائی گئی تیز رفتار وندے بھارت ایکسپریس کے نئے اور بہتر ورژن کو جھنڈی دکھا کر روانہ کیا۔ یہ اپنی نوعیت کی تیسری وندے بھارت ایکسپریس ہے۔

مرکزی وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن نے 23-2022 کے مرکزی بجٹ میں اعلان کیا تھا کہ اگلے تین سالوں میں 400 نئی نسل کی وندے بھارت ٹرینیں ڈیولپ اور تیار کی جائیں گی۔ پہلی وندے بھارت ایکسپریس ٹرین کو 15 فروری 2019 کو نئی دہلی- کانپور- الہ آباد- وارانسی روٹ پر جھنڈی دکھا کر روانہ کیا گیا تھا۔

پچھلے سال 15 اگست 2021 کو لال قلعہ کی فصیل سے وزیر اعظم مودی نے اعلان کیا تھا کہ آزادی کے امرت مہوتسو کے 75 ہفتوں کے دوران 75 وندے بھارت ٹرینیں ملک کے ہر کونے کو جوڑیں گی۔ وندے بھارت کی پہچان رفتار، سلامتی اور خدمت ہے۔

قابل ذکر ہے کہ وندے بھارت 160 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چل سکتی ہے۔ اس میں شتابدی ٹرین جیسے ٹریول اپارٹمنٹس ہیں، لیکن مسافروں کو اس ٹرین میں سفر کا بہتر تجربہ ملے گا۔ یہ ٹرین رفتار اور سہولت کے لحاظ سے ہندوستانی ریلوے کے لیے ایک بڑی چھلانگ ہے۔ مثال کے طور پر نئی دہلی اور وارانسی کے درمیان طے شدہ سفر میں تقریباً آٹھ گھنٹے لگتے ہیں۔ اس سے یہ ان دونوں شہروں کو جوڑنے والی تیز ترین ٹرین سے 40 سے 50 فیصد تیز ہو گئی۔

اس کے علاوہ وندے بھارت ٹرین کے تمام ڈبے خودکار دروازوں سے لیس ہیں۔ اس میں جی پی ایس پر مبنی آڈیو ویژول مسافروں کی معلومات کا نظام ہے۔ اس میں تفریحی مقاصد کے لیے آن بورڈ ہاٹ اسپاٹ وائی فائی ہے اور بہت آرام دہ بیٹھنے کی جگہ ہے۔

اس میں ایگزیکٹو کلاس میں گھومنے والی کرسیاں بھی ہیں۔ اس کے ہر کوچ میں ایک پینٹری ہے جس میں گرم کھانے کے علاوہ گرم اور ٹھنڈے مشروبات پیش کرنے کی سہولیات ہیں۔ وندے بھارت ایکسپریس میں کل 1,128 مسافروں کے بیٹھنے کی گنجائش ہے۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments