Sunday, March 3, 2024
الرئيسيةNews'سب کا ساتھ، سب کا وکاس' کا فلسفہ گاندھیائی سوچ سے متاثر:...

‘سب کا ساتھ، سب کا وکاس’ کا فلسفہ گاندھیائی سوچ سے متاثر: نائب صدر جمہوریہ

نئی دہلی، 24 ستمبر

۔ نائب صدر جگدیپ دھنکھڑ نے ہفتہ کو کہا کہ حکومت کا سب کا ساتھ، سب کا وکاس، سب کا وشواس، سب کا پریاس کا نظریہ گاندھیائی سوچ سے متاثر ہے۔ اس بات پر زور دیتے ہوئے کہ گاندھیائی نظریات آئین کے بنیادی حقوق اور ہدایتی اصولوں میں شامل ہیں، انہوں نے کہا کہ باپو کی تعلیمات ہمیشہ انسانیت سے متعلق رہیں گی۔

جگدیپ دھنکھڑ آج نئی دہلی میں ہریجن سیوک سنگھ کے 90ویں یوم تاسیس کے موقع پر منعقدہ سدبھاونا سمیلن سے خطاب کر رہے تھے۔ انہوں نے پروگرام سے پہلے بابائے قوم مہاتما گاندھی اور آچاریہ ونوبا بھاوے کو خراج عقیدت پیش کیا۔

ہریجن سیوک سنگھ کی تشکیل کے پیچھے مہاتما گاندھی کی تحریک کو یاد کرتے ہوئے نائب صدر جمہوریہ نے کہا کہ ہماری آزادی کی جدوجہد نہ صرف ایک سیاسی تحریک تھی بلکہ ایک سماجی و ثقافتی احیاء تھی۔ انہوں نے کہا کہ یہ سماجی اتحاد اور سیاسی آزادی کا مطالبہ تھا۔

گاندھی کے تعاون کا ذکر کرتے ہوئے نائب صدر نے کہا کہ مہاتما نے ہندوستانی ثقافت کے بہترین عناصر – سچائی اور عدم تشدد – کو زمین پر لاگو کرنے کی کوشش کی۔ نائب صدر جمہوریہ نے کہا کہ مہاتما گاندھی کے پیش کردہ اصولوں سے انسانیت کو بہت فائدہ ہوگا۔ آج دنیا کے سامنے بہت سے خطرات ہیں، غربت، موسمیاتی تبدیلی سے لے کر جنگ تک، اور گاندھی کے نظریات ان سب کا حل فراہم کرتے ہیں۔

یہ دیکھتے ہوئے کہ گاندھی کے سوراج کے خیال کا مطلب قطار میں آخری آدمی کا اضافہ ہے، نائب صدر نے کہا کہ خوراک کی حفاظت، حفاظتی ٹیکوں، یونیورسل بینکنگ کے لیے حکومت کی تمام اسکیمیں گاندھیائی جذبے سے پر ہیں۔

دھنکھڑ نے کہا، یہ جان کر خوشی ہوئی کہ حالیہ برسوں میں ایک ماحولیاتی نظام ابھرا ہے جو گاندھیائی فلسفہ کے ساتھ اتفاق رائے کے ساتھ تمام لوگوں کی صلاحیتوں اورمہارتوں کا مکمل فائدہ اٹھانے کو یقینی بنا رہا ہے۔

نائب صدر جمہوریہ نے آئین کے معمار ڈاکٹر امبیڈکر کو بھی خراج عقیدت پیش کیا۔ آئین ساز اسمبلی میں اپنی آخری تقریر کا حوالہ دیتے ہوئے، انہوں نے کہا کہ سیاسی جمہوریت اس وقت تک زندہ نہیں رہ سکتی جب تک اس کی بنیاد پر سماجی جمہوریت نہ ہو۔

نائب صدر جمہوریہ نے مہاتما گاندھی کے نظریات کے مطابق زندگی گزارنے کے لیے ہریجن سیوک سنگھ کی ستائش کی اور مستقبل کی کوششوں کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

اس موقع پر ہریجن سیوک سنگھ کے صدر پروفیسر۔ ڈاکٹر شنکر کمار سانیال، پرمارتھ نکیتن رشیکیش کے صدر سوامی چدانند سرسوتی، سابق ایم پی اور ہریجن سیوک سنگھ کے نائب صدر نریش یادو اور دیگر معززین موجود تھے۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments