Saturday, March 2, 2024
الرئيسيةNewsہم وشو گرو بنیں گے، دنیا کو امن اور روحانیت کا پیغام...

ہم وشو گرو بنیں گے، دنیا کو امن اور روحانیت کا پیغام دیں گے: نائب صدر دھنکھڑ

سروہی، 25 اکتوبر

نائب صدر جگدیپ دھنکھڑ نے کہا کہ برہما کماری سنستھان جو کچھ کر رہا ہے وہ وقت کی ضرورت ہے۔ ہندوستان کا شہری ہونا اپنے آپ میں شان اور فخر کی بات ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ ہم وشوا گرو نہ بنیں، ضرور بنیں گے۔ ہم دنیا کو امن اور روحانیت کا پیغام دیں گے۔

نائب صدر دھنکھڑ منگل کو ابو روڈ کے شانتیون میں دیوالی کے تہوار اور برہما کماریوں کی 85 ویں سالگرہ کے موقع پر خطاب کر رہے تھے۔ نائب صدر دھنکھڑ نے کہا کہ میڈیا کو ہندوستان کے نو نرمان کا جشن منانا چاہیے، اس نے دنیا کے لیے جو کچھ کیا ہے وہ کوئی نہیں کر سکتا۔ وزیراعظم نے 18 کروڑ خاندانوں کو مفت گیس کنکشن دیا۔ یہ سوچ کر بھی ڈر جاتا ہوں، کیا اتنا بڑا کام ہو سکتا ہے۔ واقعی ہندوستان بدل رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ گزشتہ ہفتے ہندوستان چھلانگ لگا کر 5ویں بڑی معیشت بن گیا ہے۔ اس دہائی کے اختتام پر ہم دنیا کی تین بڑی معیشتوں میں سے ایک ہوں گے۔ ہمارے تعلیمی اداروں نے ہندوستان کو وشو گرو بنایا۔ آج جو کچھ ہو رہا ہے، جس سطح پر ہو رہا ہے، اس میں کوئی شک نہیں کہ ہمیں عالمی گرو نہیں بن سکتے، ہم ضرور بنیں گے۔ ہم دنیا کو امن اور روحانیت کا پیغام دیں گے۔

دھنکھر نے کہا کہ میں نے قومی تعلیمی پالیسی کا مطالعہ کیا۔ مجھے یہ جان کر حیرت ہوئی کہ اس پالیسی نے ہندوستان کی ثقافت اور ورثے کو میز پر لا کھڑا کیا ہے۔ روحانی مذہب اس تعلیم کا ایک اہم حصہ ہے۔ مذہب عالمگیر ہے۔ اس کی تعلیم بہت ضروری ہے۔ یہ ادارہ دنیا میں یہ کام بخوبی انجام دے رہا ہے۔

قبل ازیں، مان پور ہوائی پٹی پر نائب صدر کا استقبال وزیر سکھرام وشنوئی، ضلع کلکٹر ڈاکٹر بھنور لال چودھری، ایس پی ممتا گپتا، ایم ایل اے سمارم گراسیہ، ایم ایل اے جگسیرام کولی، ایم ایل اے سنیم لودھا اور کئی دیگر عہدیداروں نے کیا۔ صدر یہاں سے سیدھے شانتیون پہنچے۔ یہاں نائب صدر اور ان کی اہلیہ سدیش دھنکھڑ کا صافہ پہنا کر استقبال کیا گیا۔ پروگرام کا آغاز کیک کاٹ کر کیا گیا۔ پروگرام کا اختتام قومی ترانے کے ساتھ ہوا جس کے بعد نائب صدر جمہوریہ کا خطاب ہوا۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments