Tuesday, April 23, 2024
الرئيسيةUncategorizedشاہ کے ہاتھوں گجرات میں 519 ترقیاتی منصوبوں کا سنگ بنیاد

شاہ کے ہاتھوں گجرات میں 519 ترقیاتی منصوبوں کا سنگ بنیاد

نئی دہلی ، 13 ستمبر

مرکزی وزیر داخلہ اور تعاون امت شاہ نے منگل کو گجرات میں 519 ترقیاتی اسکیموں اور پروجیکٹوں کا افتتاح اورسنگ بنیاد رکھا۔ اس موقع پر انہوں نے کہا کہ یہ گجرات کی ترقی کے نہ ختم ہونے والے سفر میں ایک اہم سنگ میل ہے۔شاہ نے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے 1180 کروڑ روپے مالیت کی مختلف ترقیاتی اسکیموں کا افتتاح اور سنگ بنیاد رکھا تاکہ گجرات کے وزیر اعلیٰ بھوپیندر پٹیل کی میعاد کے ایک سال کی کامیابی کے ساتھ مکمل ہو سکے۔ انہوں نے کہا کہ آج کا دن نریندر مودی کی قیادت میں گزشتہ 20 سالوں میں حکومت اور گجرات کے عوام کی طرف سے کی گئی ترقی کو تحریک دینے کا بھی دن ہے۔ گجرات میں گزشتہ 20 سالوں میں تعلیم ، صحت ، پانی ، توانائی ، زراعت ، صنعت ، سماجی بہبود اور سیاحت سمیت ہر شعبے میں ایک مثالی نظام بنانے کے لیے کام کیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ مودی نے جو روایت قائم کی کہ موجودہ وزیر اعلیٰ بھوپیندر پٹیل کی قیادت میں ڈبل انجن والی حکومت نے اسے دوگنی رفتار سے آگے بڑھایا اور آج اس کے نتائج زمین پر نظر آرہے ہیں۔

شاہ نے کہا کہ گجرات کی معیشت نے پچھلے 10 سالوں میں 8.2 فیصد کی شرح نمو حاصل کی ہے اور کورونا کے دور کے باوجود بھوپیندر پٹیل نے اس شرح نمو کو برقرار رکھا ہے ، جو کہ ایک بڑی کامیابی ہے۔ گزشتہ آٹھ سالوں میں، ہندوستان میں کل 31.3 لاکھ کروڑ روپے کی سرمایہ کاری آئی ، جس میں سے 57 فیصد یعنی تقریباً 17.7 لاکھ کروڑ روپے کی سرمایہ کاری صرف گجرات میں آئی۔ انہوں نے کہا کہ وزیراعلیٰ بھوپیندر پٹیل کی قیادت میں گجرات نے اس سال بھی اس ریکارڈ کو برقرار رکھا ہے۔

مرکزی وزیر داخلہ نے کہا کہ بھوپیندر پٹیل نے آج ویدانتا کے ساتھ 01 لاکھ 40 ہزار کروڑ روپے کے ایک معاہدے پر دستخط کیے ہیں، جو پورے گجرات کو خود کفیل بنانے میں ایک بڑی کامیابی ہے۔ آج کا ایم او یو وزیر اعظم نریندر مودی کی طرف سے ہندوستان کو خود کفیل بنانے اور آگے بڑھنے کے لئے دیئے گئے منتر کو پورا کرنے میں ایک بڑی کامیابی ہے۔ پچھلے ایک سال کے اندر گجرات نے گڈ گورننس انڈیکس یعنی گڈ گورننس انڈیکس میں ہندوستان میں سرفہرست مقام حاصل کیا ہے ، اسی طرح ریاست نے 2021 میں ایکسپورٹ انڈیکس میں بھی پہلی پوزیشن حاصل کی ہے۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments