Sunday, April 21, 2024
الرئيسيةUncategorizedپاکستان کے سابق امپائر اسد رؤف کا انتقال

پاکستان کے سابق امپائر اسد رؤف کا انتقال

لاہور، 15 ستمبر ۔

پاکستان انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کے سابق ایلیٹ پینل امپائر اسد رؤف دل کا دورہ پڑنے سے انتقال کر گئے۔ رؤف کی عمر 66 برس تھی۔

رؤف نے 64 ٹیسٹ (49 میں میدان پر ، 15 میں تھرڈ امپائر کے طور پر)، 139 ون ڈے (98 میدان پر، 41 تھرڈ امپائر کے طور پر) اور 28 ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل (23 میدان پر، 5 تھرڈ امپائر کے طور پر) میچوں میں امپائرنگ کی۔ وہ اپنے وقت کے بہترین امپائروں میں سے ایک تھے۔ انہوں نے اپنے پہلے ٹیسٹ امپائرنگ کے ایک سال بعد 2006 میں آئی سی سی کے ایلیٹ پینل میں شامل ہوئے۔

علیم ڈار کے ساتھ، رؤف نے نیوٹرل امپائر کے دور سے پہلے عالمی سطح پر پاکستانی امپائروں کا رتبہ بلند کرنے میں اپنا کردار ادا کیا۔

رؤف نے اپنے طویل فرسٹ کلاس کیریئر کے دوران ایک مڈل آرڈر ہٹر کے طور پر نیشنل بینک اور ریلوے کے لیے کھیلا۔ انہوں نے 71 فرسٹ کلاس میچوں میں 28.76 کی اوسط سے 3423 رنز بنائے جس میں 3 سنچریاں اور 22 نصف سنچریاں شامل ہیں۔ ان کا سب سے زیادہ اسکور 130 رن ہے۔

پاکستانی وکٹ کیپر بلے باز کامران اکمل نے تعزیت کرتے ہوئے ٹویٹ کیا، ’’آئی سی سی کے سابق امپائر اسد رؤف کے انتقال کی خبر جان کر دکھ ہوا۔‘‘

کرکٹ میچوں میں اسپاٹ فکسنگ اور میچ فکسنگ کے الزامات کی وجہ سے رؤف کا کیرئیر تباہ ہو گیا تھا اور فروری 2016 میں کرپشن کا الزام ثابت ہونے پر انہیں پانچ سال کے لیے معطل کر دیا گیا تھا۔

 

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments