Monday, February 26, 2024
الرئيسيةUncategorizedجاپان بھارت کے ساتھ تعلقات کو مزید مستحکم کرنے کا خواہا

جاپان بھارت کے ساتھ تعلقات کو مزید مستحکم کرنے کا خواہا

ٹوکیو، 27 ستمبر :

۔ جاپان کے وزیر اعظم فومیو کیشیدا تمام عالمی مسائل پر بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ کام جاری رکھنا چاہتے ہیں۔ جاپان کے سابق وزیر اعظم شنزو آبے کی آخری رسومات میں شرکت کے لیے جاپان پہنچے بھارتی وزیر اعظم سے بات چیت کے دوران جاپانی وزیر اعظم نے ہندوستان کے ساتھ تعلقات کو مزید مضبوط بنانے کی بات کی۔

بھارتی وزیراعظم مودی جاپان کے مختصر دورے کے بعد واپس بھارت پہنچ گئے ہیں۔ سابق وزیر اعظم شنزو آبے کی آخری رسومات میں شرکت کے لیے جاپان پہنچے مودی نے اپنے جاپانی ہم منصب کیشیدا سے بات چیت کی۔ اس کے بعد، جاپانی وزیر اعظم کے دفتر سے ایک بیان میں کہا گیا کہ کیشیدا نے سابق وزیر اعظم آبے کی سفارتی وراثت کو آگے بڑھاتے ہوئے ایک آزاد اور کھلے ہند-بحرالکاہل کی تعمیر کے لیے وزیر اعظم مودی کے ساتھ کام جاری رکھنے کے اپنے ارادے کا اظہار کیا۔ انہوں نے کہا کہ یہ سال ہندوستان اور جاپان کے درمیان سفارتی تعلقات کی 70 ویں سالگرہ ہونے کی وجہ سے اہم ہے۔ اگلے سال جی-7 اور جی-20 گروپوں کی صدارت کرنے والے جاپان اور ہندوستان کے ساتھ دونوں ممالک کے لیے تعلقات کو مضبوط کرنے کا موقع فراہم کرے گا۔

یہاں، ہندوستانی وزارت خارجہ کے ترجمان ارندم باغچی نے کہا کہ سابق وزیر اعظم شنزو آبے کی وراثت وزیر اعظم مودی اور کیشیدا کا عزم ہندوستان-جاپان شراکت داری کو نئی بلندیوں تک لے جائے گا۔ دونوں رہنماو¿ں نے یوکرین کی صورتحال سمیت علاقائی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا۔ انہوں نے تنازعات کے پرامن حل کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے غریب ممالک کی پائیدار ترقی کے لیے چین کی قرض کے جال کی سفارتکاری پر تشویش کا اظہار کیا۔ دو طرفہ میٹنگ کے دوران، وزیر اعظم مودی نے ہندوستان-جاپان شراکت داری کو مضبوط بنانے کے ساتھ ساتھ ایک آزاد، کھلے اور جامع ہند-بحرالکاہل خطے کے وژن کو تصور کرنے میں آبے کے تعاون کو یاد کیا۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments