Monday, February 26, 2024
الرئيسيةUncategorizedگوا کے ساحل پر معمول کی پرواز کے دوران مگ 29 کے...

گوا کے ساحل پر معمول کی پرواز کے دوران مگ 29 کے گر کر تباہ

نئی دہلی، 12 اکتوبر

ایک مگ 29 کے لڑاکا طیارہ بدھ کی صبح پنجی میں گوا کے ساحل پر اڈے پر واپسی کے دوران تکنیکی خرابی کی وجہ سے گر کر تباہ ہو گیا۔ طیارے کا پائلٹ اپنی جان بچانے میں کامیاب ہوگیا۔ بھارتی بحریہ نے معاملے کی تحقیقات کا حکم دے دیا ہے۔

بحریہ نے ایک سرکاری بیان میں کہا کہ مگ 29 کے میں گوا سمندر پر معمول کی پرواز کے دوران بیس پر واپسی کے دوران تکنیکی خرابی پیدا ہوگئی۔ اس بات کو سمجھتے ہوئے پائلٹ نے محفوظ انخلاء کیا جس کے بعد لڑاکا طیارہ گر کر تباہ ہو گیا۔ بعد ازاں تیزی سے سرچ اینڈ ریسکیو آپریشن کیا گیا جس میں پائلٹ کو ٹریس کر لیا گیا۔ پائلٹ کی حالت مستحکم ہے۔ ایک بورڈ آف انکوائری (بی او آئی) کو حادثے کی وجہ کی تحقیقات کا حکم دیا گیا ہے۔

اس سے قبل بھی مگ 29 کی پرواز کے دوران ہوا میں تکنیکی خرابی کے واقعات پیش آچکے ہیں۔ نومبر 2020 میں بھی، ایک مگ 29 کے پرواز کے دوران خراب ہو گیا تھا۔ بحیرہ عرب میں ہونے والے اس حادثے میں ایک پائلٹ کو واقعے کے فوراً بعد بچا لیا گیا تھا اور کمانڈر نشانت سنگھ کی لاش حادثے کے 11 دن بعد برآمد ہوئی تھی۔ 23 فروری 2020 کو ایک طیارہ پرندوں سے ٹکرانے کے بعد گر کر تباہ ہو گیا، لیکن دونوں پائلٹوں نے جیٹ کو باہر نکلنے سے پہلے رہائشی علاقوں سے دور کر دیا۔ اسی طرح 16 نومبر 2019 کو ایک مگ 29 کے گوا میں ہی گر کر تباہ ہو گیا لیکن دونوں پائلٹ بحفاظت باہر نکل گئے۔ ہندوستانی مگ 29 کے کا پہلا نقصان 2018 میں ہوا تھا۔

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments