Thursday, April 18, 2024
الرئيسيةNewsبی جے پی آدیواسیوں کو ونواسی کہہ کر انہیں جنگل میں ہی...

بی جے پی آدیواسیوں کو ونواسی کہہ کر انہیں جنگل میں ہی رکھنا چاہتی ہے: راہل گاندھی

احمد آباد ، 21 نومبر  ۔

سورت ضلع کے مہوا میں کانگریس لیڈر راہل گاندھی نے ایک انتخابی ریلی میں بی جے پی پر قبائلیوں کے ساتھ ناانصافی کرنے کا الزام لگایا۔آدیواسی سماج کے ساتھ کانگریس اور اپنی دادی اندرا گاندھی کے تعلقات کا حوالہ دے کر انہوں نے قبائلی سماج کی مدد کرنے کی کوشش کی۔ اس دوران انہوں نے اپنی بھارت جوڑو یاترا کے تجربات بھی شیئر کئے۔

ریلی میں راہل گاندھی کا استقبال قبائلی رقص اور قبائلی روایات کے ساتھ کیا گیا۔ کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے کہا کہ بی جے پی کے لوگ آپ کو قبائلیوں کوون واسی کہتے ہیں۔ یعنی آپ سبھی قبائلی جنگل میں رہ رہنے والے ہو۔ وہ نہیں چاہتے کہ آپ ترقی کریں ، آپ کے بچے شہر میں رہیں ، تعلیم حاصل کریں اور آگے بڑھیں۔ آپ قبائلی بھائیوں اور بہنوں کو صرف جنگل میں رہنا چاہیے ، بی جے پی یہی چاہتی ہے۔ راہل گاندھی نے کہا کہ بی جے پی صنعت کاروں کو جنگل دے گی۔ اس کے بعد آپ کے پاس جنگل کی جگہ بھی نہیں بچے گی۔ صرف 2-3 صنعتکار پورا جنگل لے جائیں گے۔ بی جے پی آپ کے قبائلیوں کے حقوق چھیننا چاہتی ہے۔ آپ قبائلی ہیں ، جنگل میں رہنے والے نہیں۔ یہ ملک آپ کا ہے۔ بی جے پی حکومت نے آپ کی زمین اور جنگلات واپس لینے کے قانون پر عمل نہیں کیا۔ ان میں اور ہم میں یہی فرق ہے۔

ہم نے تمہیں سکھایا ، انہوں نے نہیں سکھایا۔ راہل گاندھی نے کہا کہ آپ کے پاس یہ آپشن ہے کہ کانگریس آدیواسی اور بی جے پی ون واسی۔ ایک طرف خوشی ہے تو دوسری طرف غم ہے۔ ہم آپ کے خوابوں کو پورا کریں گے۔ تعلیم ، روزگار ، صحت کی سہولیات فراہم کریں گے۔ ہم آپ کی تاریخ اور آپ کے جینے کے حق کی حفاظت کریں گے۔ ہمارے پیروں میں پھوڑے بھی ہوں تو ہم آپ کی بات سننے کے لیے مارچ کر رہے ہیں۔ لیکن یہ لوگ ہوا میں اڑ رہے ہیں۔ راہل نے کہا کہ پدایاترا کے دوران رام نام کا ایک نوجوان ملا۔ ان سے مل کر وہ رونے لگا۔ نوجوان کا پورا خاندان کورونا کی لپیٹ میں آگیا۔ وہ بے روزگار ہے اور اب اسے کوئی راستہ نظر نہیں آتا۔ راہل نے کہا کہ قبائلیوں کی ماںزمین ان سے پوچھے بغیر لی گئی اور صنعت کاروں کو دی گئی۔ راہل نے کہا کہ ان کا قبائلیوں سے پرانا رشتہ ہے۔ جب وہ چھوٹے تھے تو ان کی دادی اندرا گاندھی نے انھیں ایک کتاب دی تھی ، جو انھیں بہت پسند تھی۔ اس کتاب میں تصویریں تھیں ، جنگل کے بارے میں معلومات تھیں۔ دادی اس کتاب کے بارے میں بتاتی ہیں کہ اس میں قبائل کے بارے میں معلومات ہیں۔ وہ ہندوستان کا پہلا اور حقیقی مالک ہے۔ پھر دادی نے کہا کہ اگر آپ ہندوستان کو سمجھنا چاہتے ہیں تو قبائلیوں کی زندگی ، ان کے پانی ، جنگل اور زمین سے تعلق کو سمجھیں۔ بھارت جوڑو یاترا کا ذکر کرتے ہوئے راہل گاندھی نے کہا کہ لوگوں کے پاو¿ں پر چھالے پڑ گئے ہیں۔ دو لوگ مر گئے ، پھر بھی سفر جاری ہے۔ ہندوستان کو متحد کرنے کا کام گجرات کے گاندھی نے کیا تھا۔ یہ گجرات کا کلچر ہے۔

 

RELATED ARTICLES

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

Most Popular

Recent Comments